Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei damer og menn der ute..

Jeg har nå fått en ny kjæreste og ønsker å høre hva dere mener om følgende problemstilling

Her om dagen møtte jeg foreldrene hennes for første gang, og jeg overnattet der for hun ønsket det jo. Hun har overnattet hos meg jevnlig iforkant. Sitter igjen med en kjip følelse overfor foreldrene hennes siden jeg overnattet allerede første gang jeg møtte dem. Hva bør jeg gjøre videre? Jeg er redd for å såre henne om jeg sier nei til å sove over. De sier jo ingenting til det.. har heller ikke merket noe negativt fra dem rundt det.

Bør jeg snakke med foreldrene hennes og spørre om det er greit? Jeg vet jo svaret allerede.. det blir ja av høflighet, men da har jeg vist at jeg bryr meg? Selv om det blir andre natten isåfall.. hmm ..

Endret av champ5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i all verden skulle du ikke overnatte hos henne hvis hun vil det?

Skrevet

Min datter har da hatt overnatting av kjærester første gangen jeg har truffet de. Har ikke gjort noe som helst siden jeg har hørt en del om de i forkant.

Samboeren hennes overnattet her under dekke å være en venn som bodde langt unna. Naive meg sa ja :) Gjorde da ingenting. Vi ler nå i etterkant.

Ro deg ned og overnatt videre du. Dersom foreldrene virkelig har noe i mot det så hadde de sagt noe til datteren sin.

Gjest StockDama
Skrevet

Lager du et problem av noe som ikke er et problem?

Gjest =tentacle=
Skrevet

Gratulerer med nytt forhold :)

Damen som inviterer deg på besøk med overnatting kjenner foreldrene bedre enn du gjør ;) Hun vet nok at hennes kjæreste er velkommen i foreldrehjemmet, også til overnatting. Du trenger ikke å spørre dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...