Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter

jeg har nå hatt kjæreste i noen mnd. Hun er en veldig søt jente som jeg setter stor pris på. Mitt problem er at jeg nå må vise dette gjennom den gaven jeg skal gi henne.

Hun gav meg til min bursdag en blanding av en personlig gave og noe hun hadde plukket opp at jeg ønsket meg. Egentlig satte hun listen ganske høyt.

Min jente er veldig "søt" om dere forstår.. hun er liksom typen som liker å holde hender osv hvis dere skjønner typen..;) Ikke misforstå jeg digger at hun er slik, men det stiller visse krav til hennes gave!

Det må være noe personlig "fra hjertet" på en måte.. har lyst til å gi en GAVE og ikke en tjeneste eller noe slikt. Er grenser for hvor klissete det kan være.. jeg blir nemlig flau av overdrevne slike ting. selv om jeg setter pris på å motta det selv!

Å herregud, om dette gir noen mening til noen av dere, kjør på!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har noen bilder av dere, kan du ramme inn ett (helst av dere to).

Hvis du har mange bilder av dere, kan du lage et lite album (gjerne med blanke ark bakerst slik at hun selv, eller du, kan legge til flere senere)..

Skrevet

Et "råd" er å ikke legge lista for høyt selv ved første gaven. Husk du skal toppe forrige gave hvert år ;)

Det var vel ikke så godt råd, men.. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...