Gå til innhold

Iq-test for å få ut/løs vinflaske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk nesten aldri bestemt meg for hvor jeg skulle legge spørsmålet så jeg fant ut det passa fint her.

Jeg har lyst å ha sånn iq-test på vinflaske for at man skal kunne få åpnet flasket, jeg vet jeg har sett det, men jeg klarer virkelig ikke å komme på hvor! Men det er sikkert noen her på KG som vet hvor man kan få kjøpt noe slikt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kom igjen jenter, noen vet og jeg er nyskjerrig. Kan gjerne være i oslo om så..... :)

Skrevet

Kanskje du kan finne sånne på ett eller annet julemarked?

Jeg så en sånn for et par år siden, og da fikk jeg vite hvem som lager dem også, men husker jeg? :sjenert:

Gjest puselabb
Skrevet

Jeg har sett det på bokhandelen Nordli.

Skrevet

Jeg fant sånn iq ting, og vi har prøvd lenge nå å få den på, og jeg klarte det til slutt trodde jeg, men nå får jeg den ikke av igjen :hoho:

Jeg vet ikke hva jeg gjorde for å få den på, så hjelper det oss ikke å se på løsningen eller hvordan det skal tres på for tegningene er forferdelige. Uff, for en julegave

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvordan har det gått med mottakeren av denne julegaven? Blir det noe vin i glasset hans, eller må den stå til pynt?

Skrevet

Ga det til 3 stk, og alle har den enda bare til pynt, men bare 2 av dem som virkelig har prøvd å få den opp! Sa at visst de ikke hadde klart den innen 2 mnd så skal jeg vurdere å sende dem svarer :fnise:

Skrevet

hvor fikk du kjøpt den? hadde vært genial til svigerfar.. :fnise:

Skrevet

Norli kjøpte jeg det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...