Amalie_85 Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Fikk nesten aldri bestemt meg for hvor jeg skulle legge spørsmålet så jeg fant ut det passa fint her. Jeg har lyst å ha sånn iq-test på vinflaske for at man skal kunne få åpnet flasket, jeg vet jeg har sett det, men jeg klarer virkelig ikke å komme på hvor! Men det er sikkert noen her på KG som vet hvor man kan få kjøpt noe slikt
Amalie_85 Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 17. desember 2007 kom igjen jenter, noen vet og jeg er nyskjerrig. Kan gjerne være i oslo om så.....
mysan Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Kanskje du kan finne sånne på ett eller annet julemarked? Jeg så en sånn for et par år siden, og da fikk jeg vite hvem som lager dem også, men husker jeg?
Gjest puselabb Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Jeg har sett det på bokhandelen Nordli.
Amalie_85 Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. desember 2007 Jeg fant sånn iq ting, og vi har prøvd lenge nå å få den på, og jeg klarte det til slutt trodde jeg, men nå får jeg den ikke av igjen Jeg vet ikke hva jeg gjorde for å få den på, så hjelper det oss ikke å se på løsningen eller hvordan det skal tres på for tegningene er forferdelige. Uff, for en julegave
mysan Skrevet 30. desember 2007 #7 Skrevet 30. desember 2007 Hvordan har det gått med mottakeren av denne julegaven? Blir det noe vin i glasset hans, eller må den stå til pynt?
Amalie_85 Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. desember 2007 Ga det til 3 stk, og alle har den enda bare til pynt, men bare 2 av dem som virkelig har prøvd å få den opp! Sa at visst de ikke hadde klart den innen 2 mnd så skal jeg vurdere å sende dem svarer
janne84 Skrevet 31. desember 2007 #10 Skrevet 31. desember 2007 hvor fikk du kjøpt den? hadde vært genial til svigerfar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå