**Emma** Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Tenkte å kjøpe en ansiktskrem til 200-300kr (taxfree-pris). Den skal være til normal/litt tørr hud. Trenger ikke å ha antirynke-effekt. Liker ikke at den er for vanndig liksom, men bør trekke ganske raskt inn. Kan du anbefale meg noe?
Gjest glamhudpleier Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Tenkte å kjøpe en ansiktskrem til 200-300kr (taxfree-pris). Den skal være til normal/litt tørr hud. Trenger ikke å ha antirynke-effekt. Liker ikke at den er for vanndig liksom, men bør trekke ganske raskt inn. Kan du anbefale meg noe? Biotherm MultiRecharge utpris butikk 425.. Biotherm AquaSource Tørr hud(rosa) utpris butikk 385.. Eller Lancome Bienfat MultiVital utpris butikk ca 445. Eller så har Dior gode kremer, feks HydraAction ligger på ca 450. Er vel den som heter Rich du må ha da tenker jeg.. Kan du jo bare trekke fra 25% ca så har du taxfree prisene..
Gjest Morgan le Fay Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Det er svært få kremer du får i prisklassen 2-300 kroner på tax free, så er det sagt. Det meste er litt billigere enn hjemme, men forskjellen er ikke enorm.
Gjest glamhudpleier Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Sant som Morgan le Fay sier her- er kanskje ikke 25% lenger? Holder ikke helt oversikten. Men er nok fort å bli lurt når man handler på tax-free, hvor aaalt liksom er så mye billigere enn hjemme.. Da er det jo lett å kjøpe mye man kanskje ikke trenger.. Vet om mange som kjøper feil på taxfree, også blir det aldri brukt. Pluss at man gjerne bruker mange tusen på selve reisen :-D Så da blir det liksom ikke så knall billig alikevell. Bedre å gå i butikkene hjemme å få god hjelp der!!
Gjest Morgan le Fay Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Forresten finner du en slags oversikt på http://www.tax-free.no/kunder/trn/trncms.nsf. Litt klønete liste, men den viser i det minste merker (de fleste; Chanel vises ikke, men føres) og priser.
**Emma** Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. desember 2007 Kanskje sant, men er jo veeeeldig gøy å dra kortet i taxfree da
Søtpotita Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 Eg kjøpte faktisk ein knallgod ansiktskrem frå Body Shop med seaweed Deilig konsistens og går fort inn i huden. Har Biotherm Multicharge og var ikkje så veldig nøgd med den. Trur Dior HydrAction er god også.
Gjest pjanola Skrevet 18. desember 2007 #8 Skrevet 18. desember 2007 Eg kjøpte faktisk ein knallgod ansiktskrem frå Body Shop med seaweed Deilig konsistens og går fort inn i huden. Har Biotherm Multicharge og var ikkje så veldig nøgd med den. Trur Dior HydrAction er god også. Den har jeg og, men den er vel først og fremst for fet hud? Synes forresten den lukter så innmari rart etter at de forandra på den, men ellers funker den bra. Jeg kjøpte clarins et-eller-annet på tax-free, hvit krukke med rød skrift. Den er for alle hudtyper, men kanskje best for litt tørr hud? Den er i alle fall en favoritt hos meg nå om vinteren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå