Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått to ganske store kviser som ennå ikke er modne på haka. Hvordan bli kvitt disse før onsdag?

Er det noen ingredienser, frukt eller annet som kan taes på kvisa for at den skal tørke inn? Har ikke ansiktsmaske for kvisete hud her hjemme. Glemte det igjen på skolen og nå er det ferie..

Hva er ditt triks?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Jenta_*
Skrevet
Har fått to ganske store kviser som ennå ikke er modne på haka. Hvordan bli kvitt disse før onsdag?

Er det noen ingredienser, frukt eller annet som kan taes på kvisa for at den skal tørke inn? Har ikke ansiktsmaske for kvisete hud her hjemme. Glemte det igjen på skolen og nå er det ferie..

Hva er ditt triks?

Fingrene av fatet og smør på Xylokain. Liniment, ikke salve. Den inneholder sprit og tørker kvisa ut før den "modnes".

Skrevet
Fingrene av fatet og smør på Xylokain. Liniment, ikke salve. Den inneholder sprit og tørker kvisa ut før den "modnes".

Hva er egentlig Xylokain? Er det til kviser eller..? Og flere som bruker dette på kviser?

Skrevet
Hva er egentlig Xylokain? Er det til kviser eller..? Og flere som bruker dette på kviser?

Og kan det kjøpes reseptfritt på apoteket? :)

Skrevet

Før onsdag er vel litt vanskelig...

Ellers så fungerer Basiron veldig godt, men tror den bruker litt mer enn et par dager. Fungerer iallefall bedre enn å klemme!

Skrevet

Rødsprit ifølge venninna mi. Funker visst jævlig bra.

Gjest lucky!74
Skrevet

50% glykol gel gjør kvisene min til støv!

Skrevet
50% glykol gel gjør kvisene min til støv!

Fint om du sier bittelitt mer om evt produktnavn, pris, forhandler etc. :)

Jeg trenger nemlig et vidundermiddel når det enkelte ganger dukker opp en giga-kvise midt på kinnet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...