kira29 Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Hei! Hadde IKM igår, har spottet noen dager, men mensen har ikke kommet. Klarte ikke vente til imorgen tidlig og tok en test nå nettopp. OG såvidt jeg kan se så er det et lite kryss. Den loddrette streken som skal vise at man er gravid er veeeeeeeldig mye svakere enn den vannrette. Er man gravid da, eller kan det være en skyggestrek? Noen som har fått det samme? Håper, håper, håper.........
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Ta en ny test i morgen og se Jeg opplevde det samme for 1 mnd sia, men etter det - kun negative resultat. Ikke stol på en svaaaaaaaaak strek!
Duracella Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 (endret) Jeg hadde flere slike, utn at det var graviditet. De var alle så svake jeg kunne jo egentlig ikke sett dem Skal jeg gi deg et råd, som er et økonomisk og logisk råd; så er det at nå venter du til 3-4 dager over mens, SÅ tar du test igjen om ingen mens er kommet. Ut i fra hva du forteller om denne streken, eller "streken" (hehe) så vil du jo uansett være mer sikker på et helt korrekt resultat om du venter noen dager. Er streken likedan da, selvom du ikke har mens, så er du nok ikke gravid. Endret 17. desember 2007 av Duracella
kira29 Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2007 Tenker hverken fornuftig eller økonomisk, og var ute og kjøpte meg digital test! Og den viste gravid!!!! Da er det bare å håpe at alt går bra.....
Duracella Skrevet 18. desember 2007 #6 Skrevet 18. desember 2007 Tenker hverken fornuftig eller økonomisk, og var ute og kjøpte meg digital test! Hehe, tydeligvis et kjekt valg. Gratulerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå