Honey Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Og det blir andre gangen det skjer. Ikke lett å planlegge alt her i livet. Har termin den 17.aug og med et planlagt bryllup som skulle vært den 20.sep. Dette er altfor liten margin og vi velger derfor mest sannsynlig å utsette det eller minimalisere det med enkel seremoni og få gjester til middag i stedet. Vi får se. Tror ikke vi skal ta oss råd til et stort bryllup nå når vi trenger et større sted å bo og mer utstyr og munner å mette. Vi får se hvordan ting går før noen blir endelig bestemt. Gleder oss masse til å få søster eller bror til jenta vår og jeg ofrer gjerne bryllup for dette mirakelet. Lykke til videre alle sammen! Kanskje jeg kommer tilbake med litt andre planer snart igjen.
Gjest Eline80 Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Og det blir andre gangen det skjer. Ikke lett å planlegge alt her i livet. Har termin den 17.aug og med et planlagt bryllup som skulle vært den 20.sep. Dette er altfor liten margin og vi velger derfor mest sannsynlig å utsette det eller minimalisere det med enkel seremoni og få gjester til middag i stedet. Vi får se. Tror ikke vi skal ta oss råd til et stort bryllup nå når vi trenger et større sted å bo og mer utstyr og munner å mette. Vi får se hvordan ting går før noen blir endelig bestemt. Gleder oss masse til å få søster eller bror til jenta vår og jeg ofrer gjerne bryllup for dette mirakelet. Lykke til videre alle sammen! Kanskje jeg kommer tilbake med litt andre planer snart igjen. Gratulerer med ny baby Men det går jo også ann å fremskynde bryllupet, at dere tar det på forsommeren el. noe sånn at du ikke er så langt på vei og orker å feire bryllup? Kan jo også da ta et lite bryllup med kun de nærmeste til middag?
Trampe Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Jeg synes utsettelse er en veldig smart ide! Bryllup og baby er to store begivenheter som etter min mening bør nytes hver for seg.
Honey Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2007 Enig med trampe. Men skulle vi velge å fremskynde det blir det i enkelhet og stillhet. Kanskje det som passer oss best også når jeg tenker meg om. Med to små kommer vi til å ha mer enn nok å bruke pengene våre på tenker jeg. Vi får se. Utsetter vi det blir det nok til minste er to år, dvs. 2010.
Gjest gravid bryllupet utsatt Skrevet 20. desember 2007 #7 Skrevet 20. desember 2007 Gratulerer!! Og velkommen inn i "klubben" igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå