Gå til innhold

Liker å se menn onanere

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hallo....? Er det muuulig å være snerpete i uttrykksformen??

Ja, deg om det :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Fantastisk at så mange av dere tenner på dette. Jeg nyter ofte at min kjære onanerer mens jeg ser på og vice versa. En soleklar favoritt mens vi holder på og hun er passe fornøyd etter å ha kommet både to og tre ganger er når hun "kommanderer" meg til å trekke meg ut for å sprute på brystene hennes, ber meg runke meg selv mens hun leker med ballene mine og oppfordrer meg til å komme, da blir det ganske så klissete ganske så fort - digg! :digge:

Gjest Julebrus
Skrevet

Jeg elsker å se mannen runker.

Dersom han runker mens han slikker meg tar det ikke lange stunden før jeg er i himmelen.

Skrevet

Overrakser meg faktisk at ingen gjester har sagt "jeg har webcam" :ler:

Gjest Stockinglover
Skrevet

Kanskje det burde vært arrangert Norsk mesterskap i runking på Ullevål Stadio? Mange av dere som ville ha stilt opp da?

Personlig ville jeg nok ha ventet til dameklassen ble arrangert!

Skrevet

Støtter ideen om felles runk - onani eller masturbasjon - alt etter hvor man er fra i Norge. Gjerne på webcam

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Menn runkende og sprutende på cam, blir liksom ikke helt det samme som på ordentlig, med lyder , lukt og smak som jo er tilgjengelig in real life.Lyder får du jo men ikke like spennende som å se på på ordentlig!

Gjest Gjest_Per_*
Skrevet

Litt ot men;

Mysticgirl, deilige lepper på det bildet :)

Hvor har du det fra?

Skrevet
Litt ot men;

Mysticgirl, deilige lepper på det bildet :)

Hvor har du det fra?

Er ikke det lippene tin britney spears? Ligner..

Skrevet

Fint at så mange kvinner elsker å se menn som onanerer. Selv elsker jeg å gjøre det for kvinner til det går for meg. Jeg liker også å smake min egen sæd hvis kvinnen elsker det. Det kan være vanskelig for oss menn å gjøre det med nye bekjentskaper. Vi vil ikke oppfattes som egoistiske, griser osv. Kan være et følsomt tema. Jeg tenner også veldig på at kvinner bruker hånden og ser meg inn i øynene.

Ha en fantastisk dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...