Gå til innhold

Hva pakke med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal snart ut å reise, og har en mellomlanding og overnatting i Lisboa, temperaturen der er ca 6 grader nå. Vi skal være der en kveld, skal ut og spise etc. Dagen etter reiser vi tidlig til 2 uker i varme strøk(30 grader), så da er det jo bare skjørt og topper og sandaler som gjelder.

Jeg skal reise i joggesko, men skal jeg gidde å dra med meg vinterjakka bare for den ene kvelden i Lisboa? Pakker i ryggsekk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kommer vel til å ta med deg en lett jakke (fleece eller lignende) på "resten av ferien" også? Ta denne på deg utenpå et par lager gensere, så tenker jeg du unngår å fryse for mye.

Skrevet

Jeg ville tatt med en tynn, langermet ulljakke, som jeg rullet sammen og hadde nederst i sekken etterpå.

Skrevet

Jeg har alltid med vinterjakke for det er kaldt på flyet.

Skrevet

Når du reiser fra Norge på denne årstiden, så vil du jo uansett ha "varme" klær på deg når du reiser. Tropper jo ikke opp på Gardermoen i t-skjorte og 3/4 bukse i januar liksom... Så de klærne du har når du drar fra Norge, vil jo også kunne passe i Lisboa...

Skrevet

hehe... smart. ja jeg tar vel med en tynn fleece(så kan jeg bruke den på buss/fly) , og satser på litt lag på lag. Vi trenger jo ikke gå gatelangs hele kvelden i Lisboa heller. vi kan jo finne en restaurant/bar rett ved hotellet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...