MiniMjau Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Skal snart ut å reise, og har en mellomlanding og overnatting i Lisboa, temperaturen der er ca 6 grader nå. Vi skal være der en kveld, skal ut og spise etc. Dagen etter reiser vi tidlig til 2 uker i varme strøk(30 grader), så da er det jo bare skjørt og topper og sandaler som gjelder. Jeg skal reise i joggesko, men skal jeg gidde å dra med meg vinterjakka bare for den ene kvelden i Lisboa? Pakker i ryggsekk.
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Du kommer vel til å ta med deg en lett jakke (fleece eller lignende) på "resten av ferien" også? Ta denne på deg utenpå et par lager gensere, så tenker jeg du unngår å fryse for mye.
hjertesukka Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Jeg ville tatt med en tynn, langermet ulljakke, som jeg rullet sammen og hadde nederst i sekken etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2007 #4 Skrevet 20. desember 2007 Jeg har alltid med vinterjakke for det er kaldt på flyet.
Gyda Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Når du reiser fra Norge på denne årstiden, så vil du jo uansett ha "varme" klær på deg når du reiser. Tropper jo ikke opp på Gardermoen i t-skjorte og 3/4 bukse i januar liksom... Så de klærne du har når du drar fra Norge, vil jo også kunne passe i Lisboa...
MiniMjau Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. desember 2007 hehe... smart. ja jeg tar vel med en tynn fleece(så kan jeg bruke den på buss/fly) , og satser på litt lag på lag. Vi trenger jo ikke gå gatelangs hele kvelden i Lisboa heller. vi kan jo finne en restaurant/bar rett ved hotellet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå