Gå til innhold

treffes av og til ....og ikke kondom? pussig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg møter en fyr av og til som jeg liker kjempegodt, kanskje han roter med andre, ligger med dem, men med meg bruker han ikke kondom, og det synes jeg er rart, han sier at han ikke tør å få barn, tenk på det ansvaret osv, og så bruker han ikke kondom+?? forstår ikke dette jeg, ikke noe logikk i.Ikke har han spurt om jeg bruker noe eller, noe jeg heldigvis gjør, men ikke sagt noe om........sKAL jeg sprute inni deg, spurte han en gang også.... :fnise::skravle:

Han har mange jentevenner, og så lurer jeg på, gjør han dette mot alle jenter han ligger med+ ja da kan han jo bli pappa på 123

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han gjør det sannsynligvis fordi han ikke syns det er noe deilig med kondom. "Som å spise sjokolade med papiret på" :fnise:

Tror ikke du skal legge noe mer i det enn det. Hvor gammel er han?

Skrevet
Hei jeg møter en fyr av og til som jeg liker kjempegodt, kanskje han roter med andre, ligger med dem, men med meg bruker han ikke kondom, og det synes jeg er rart, han sier at han ikke tør å få barn, tenk på det ansvaret osv, og så bruker han ikke kondom+?? forstår ikke dette jeg, ikke noe logikk i.Ikke har han spurt om jeg bruker noe eller, noe jeg heldigvis gjør, men ikke sagt noe om........sKAL jeg sprute inni deg, spurte han en gang også.... :fnise::skravle:

Han har mange jentevenner, og så lurer jeg på, gjør han dette mot alle jenter han ligger med+ ja da kan han jo bli pappa på 123

Hei du! Husk at selv om kondomen sitter på gutten, så er det begges ansvar at den blir brukt. Hadde jeg vært deg hadde jeg sørget for å gå på GU og så kreve at dere i framtiden bruker kondom. I hvert fall til du vet om han ligger med andre eller ikke.

Det er ikke noe logikk i hans oppførsel, men kan det tenkes at han har sneket i skapet på badet ditt og funnet p-pillene?

K

Gjest =tentacle=
Skrevet

Han ligger med andre, men du synes det er greit at dere ikke beskytter deg mot kjønnssykdommer?

Skrevet

at han er uansvarlig og ikke helt skjønner alvoret i hva han gjør (eller da, ikke gjør), er jo egentlig hans problem, men jeg ville helt klart forlangt kondombruk om jeg var deg!

En ting er at du ikke vet hvor mange andre en deg han har ubeskyttet sex med, men du vet heller ikke hvem han har hatt ubeskyttet sex med før og hvem disse igjen har hatt/har ubeskyttet sex med.... det blir ganske mange personer som kan ha hatt ubeskyttet sex med ganske mange andre, NOEN har plutselig hatt seg med en med en kjønnssykdom... og dette vil da ramme deg, om du ikke passer på deg selv.

som andre har sagt, gå til gu og undersøk deg selv, og nekt så å ha sex uten kondom med ham noe mer, så lenge dere ikke er ekslusivt sammen og begge er undersøkt for sykdommer.

Det er kanskje ikke noe turn on å kreve slikt, men tåler han ikke at du tenker på din egen sikkerhet, så er han ikke så voldsomt interessert heller.

Skrevet

Lille venn, som helsearbeider må jeg minne deg på at det finnes en del sykdommer som kan være langt mer alvorligere enn å bli gravid. Ta ansvar selv da! Dette er ikke tull! Dessuten, skulle du få klamydia er det ikke sikkert du merker symptomene selv, men de kan føre til at du selv IKKE blir gravid en vakker dag (kan gjøre deg steril). Så, test deg selv hos legen og bruk kondom neste gang!

Gjest overrasket gjest
Skrevet

Hehe, forstår ikke deg jeg. Ikkeno' logikk. Han bruker jo ikke kondom med deg heller jo!

Du kan jo få kjønnssykdommer på 123!

Skrevet

Må jo si dere stiller påfallende likt her ettersom du åpenbart heller ikke har krevd at dere skal bruke noen form for beskyttelse.

Skrevet

Du er nok like skyldig selv, ja, det er ditt ansvar også. Du kan ikke klage på at andre ikke bruker beskyttelse, når du ikke gjør det selv heller.

Skrevet

nei, jeg er ikke så mye bedre, men for meg er det verre å bli gravid enn å få enn kjønnssykdom, og når han i tillegg sier at han ikke tør å få barn , så er jo det merkelig.Jeg skal bli flinkere med kondom, å foreslå det da.Han har forresten ikke sneket i baderomsskapet mitt og han er 29 år.

jEG har ett barn, og ønsker uikke flere, og jeg vet at jeg tar en sjans, men det må jo være forferdelig for han om jeg skulle bli gravid og han pappa, som ikke ønsker det.Tenk hvis jeg hadde bestemt meg for å beholde barnet? det hadde jo ikke han ant noe om

Skrevet

Hvordan kan du ta så lett på dette? :klø:

Du sier du liker fyren veldig godt, men plages ikke av at han p*ler rundt med andre? Og at du kan få kjønnssykdommer (AIDS for eksempel) ser ikke ut til å plage deg nevneverdig heller??

Du er voksen. På tide å innse alvoret av slike sykdommer og ta ansvar for seg selv.

Skrevet

Jeg opplever også at menn ikke vil bruke kondom... Da sier jeg bare "Javel, så du har lyst til å bli alenefar?" Funker som bare det hver eneste gang

Gjest =tentacle=
Skrevet
Lille venn, som helsearbeider må jeg minne deg på at det finnes en del sykdommer som kan være langt mer alvorligere enn å bli gravid. Ta ansvar selv da! Dette er ikke tull! Dessuten, skulle du få klamydia er det ikke sikkert du merker symptomene selv, men de kan føre til at du selv IKKE blir gravid en vakker dag (kan gjøre deg steril). Så, test deg selv hos legen og bruk kondom neste gang!

Som helsearbeider klarer du forhåpentligvis å la være å ta Lille venn-tonen overfor voksne mennesker?

Skrevet
Jeg opplever også at menn ikke vil bruke kondom... Da sier jeg bare "Javel, så du har lyst til å bli alenefar?" Funker som bare det hver eneste gang

ellers så kan man vente til man er godt kjent, har testet seg og vet at begge er sikre, OG beskytte seg, OGSÅ ha sex uten kondom.

ikke helt trygt det heller, men de fleste par har jo sex uten kondom. det ER jo bedre uten kondom.

men i begynnelsen burde man egentlig heller vente med sexen. det virker som om denne gutten er skikkelig respektløs ovenfor trådstarter.

han driter i alt, og er respektløs ovenfor seg selv til og med!

han vil bare ha seg et nyp og det er det.

hvis en gutt vil ha dere venter han litt med sex. og hvis dere har litt selvrespekt trenger dere ikke spre beina etter en uke heller.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Synes dette innlegget er skikkelig rart. han har sex med andre enn meg... og så bruker han ikke kondom. pussig! Ja det er pussig, og det som er mer pussig er at du ikke gjør noe. Jeg hadde aldri kommet i en situasjon hvor jeg plutselig hadde usikker sex fordi mannen pussig nok ikke brukte kondom. Han hadde brukt kondom for å si det sånn, eller så hadde vi ikke hatt sex. livsfarlig å drive sånn!!

Skrevet
nei, jeg er ikke så mye bedre, men for meg er det verre å bli gravid enn å få enn kjønnssykdom,

du er klar over at du kan dø av kjønnssykdommer, i værste fall? og at da ditt nåværende barn vil bli uten mor?

Det ER ikke bare homofile og sprøytenarkomane som får HIV f.eks, men det er vel ikke så nøye for deg om du får det eller ikke kanskje?

Bedre med hiv en enda ett barn?

Skrevet

Ja man kan dø av kjønnssykdom, glemte det i farta... hmmm må bli flinkere ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...