Gå til innhold

Hush Puppies, falt for dem..

Kitsune

Anbefalte innlegg

Jeg falt helt for disse støvlettene.

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B000TZM...;pf_rd_i=468294

Men de kommer på 600 kr. Og da kommer toll etc. i tillegg. Er det noen som vet om merket føres i Norge? Evt. om det er en lur måte å gjøre det på sånn at de ikke blir veldig dyre å bestille?

Eller om noen kjenner til en omregningsside slik at jeg kan se hva det totalt blir med toll og moms og sånn..

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Amazon sender bare bøker, dvder og cder til Norge, desverre. (i alle fall Amazon.com)

Vet ikke om noen omregningsside. Bruker google som kalkulator. Eks. 52.80 GBP to NOK, 586 * 1.25 = 732 kr inkl. moms. Toll aner jeg ikke.

Har du sett på ebay?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke helt de samme, faktisk.. Ser du det? Men skal søke litt på denne siden og se om jeg finner helt make.

Har prøvd både ebay og google, men ingen hell enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo-o? Er de ikke like da? Bare at skaftet ser litt forskjellig ut, fordi det er litt mer sammenkrøllet på jamesandjames.com. Sømmene og slikt er jo likt.

Jeg fant heller ikke så mange steder som solgte dem. (Ingenting å gjøre på? Oh jeah).

Endring:

Her er enda et bilde av dem, der de ser annerledes ut fra de to andre, men likevel er de samme skoene :P:)

(Og ja, sitatet i signaturen din er fra Ibsen)

Endret av frøken:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(Og ja, sitatet i signaturen din er fra Ibsen)

Jepp, her kommer mitt ganske irrelelevante svar i denne tråden :tunge1:

Det var ikke Ibsen som skrev "klag ikke under stjernene over mangel på lyse punkter i ditt liv", det var Henrik Wergeland som skrev dette i diktet "Mig selv" i 1841. I en artikkel i Morgenbladet hadde nemlig en anonym skribent skreve at Wergeland var "oppirret og i slet lune". Dette var Wergeland sterkt uenig i, og svarte med å skrive diktet "Mig selv". Det stod på trykk i Christiansandsposten fordi Morgenbladet ikke ville trykke svaret. :idesmil::briller:

*sitte med norskbok på fanget* ;)

Endret av jente89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, her kommer mitt ganske irrelelevante svar i denne tråden :tunge1:

Det var ikke Ibsen som skrev "klag ikke under stjernene over mangel på lyse punkter i ditt liv", det var Henrik Wergeland som skrev dette i diktet "Mig selv" i 1841. I en artikkel i Morgenbladet hadde nemlig en anonym skribent skreve at Wergeland var "oppirret og i slet lune". Dette var Wergeland sterkt uenig i, og svarte med å skrive diktet "Mig selv". Det stod på trykk i Christiansandsposten fordi Morgenbladet ikke ville trykke svaret. :idesmil::briller:

*sitte med norskbok på fanget* ;)

Mer off topic: Dang! Vel vel, det er et halvt år til eksamen.

Hvordan gikk det med støveljakten Kitsune?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for hjelp

Har sittet å studert de forskjellige bildene veldig nøye. Er de like eller ikke. Og sånn sett så så de finest ut på amazon.. Vurderer fortsatt å bestille dem, for de så veldig gode ut..

Hm... Tenke, tenke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pia 30.08.08
Hei og takk for hjelp

Har sittet å studert de forskjellige bildene veldig nøye. Er de like eller ikke. Og sånn sett så så de finest ut på amazon.. Vurderer fortsatt å bestille dem, for de så veldig gode ut..

Hm... Tenke, tenke..

Hmm... Står hvertfall at begge heter Erin, så regner med det er de samme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...