Gå til innhold

EL- og "å treffe blink"

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest...
Skrevet

Testa med clearblue el-test på fredag midt på dagen, og den viste at jeg positiv,

så da kvelden kom gjorde vi det vi måtte gjøre :humpe:

...på lørdag også, for å være på den sikre siden.. :fnise:

Gubben pendler til daglig, men denne uka har han vært hjemme, og sjansen for at det skulle treffe så perfekt med el er supert.. har prøvd siden i augustm så håper at dette klaffer....men samtidig er jeg såå skeptisk.. går ikke ant å la være å tenke på det heller...

Så nå får vi krysse fingre og tær...*håpe-håpe*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker lykke til, og krysser fingrene for at det har klaffet for dere :)

Skrevet
Ønsker lykke til, og krysser fingrene for at det har klaffet for dere :)

Slenger meg på her, og ønsker deg kjempelykke til!!!!!! Og skulle det ikke gå denne gangen, så skjer det nok neste mnd!!!!!!!!!! Krysser fingrene for deg!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Fikk mensen i går :tristbla:

så må nok belage meg på enda en prøveperiode :kjempesinna:

Skrevet
Fikk mensen i går :tristbla:

så må nok belage meg på enda en prøveperiode :kjempesinna:

Det var dumt.. :tristbla: men dere får fortsette med friskt mot, så skjer det forhåpentligvis neste mnd!!!!! :Nikke::Nikke: Lykke til!!!!!!!!

Skrevet

Takker så mye....trenger oppmuntring, kjenner jeg begynner å bli utålmodig :sur::sur:

Skrevet
Takker så mye....trenger oppmuntring, kjenner jeg begynner å bli utålmodig :sur::sur:

Kjenner følelsen, ja :(

Lykke til i neste PP!!! :)

Gjest fjellgjeita
Skrevet

Vi er flere som kjenner igjen den følelsen ja.. har prøvd siden mars vi, og samboer`n pendler... går glipp av noen pp da ja! De gangene han er hjemme til rett tid er det full fart og stoor spenning etpar uker etter... Må vel regne med å prøve lengre enn de som kan prøve hver måned... Vil bare ønske dere lykke til videre!

Skrevet

Du er ikke den eneste som er utålmodig.. Selvom vi bare er inne i 2. PP er det ikke bare bare å vente... Nå er jeg fruktbar og jobber "hardt" med det... Er vel bare å stå på... En gang så er man heldig :) Så vi begge får bare smøre oss me tålmodighet. :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...