Gjest Gjest... Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Testa med clearblue el-test på fredag midt på dagen, og den viste at jeg positiv, så da kvelden kom gjorde vi det vi måtte gjøre ...på lørdag også, for å være på den sikre siden.. Gubben pendler til daglig, men denne uka har han vært hjemme, og sjansen for at det skulle treffe så perfekt med el er supert.. har prøvd siden i augustm så håper at dette klaffer....men samtidig er jeg såå skeptisk.. går ikke ant å la være å tenke på det heller... Så nå får vi krysse fingre og tær...*håpe-håpe*
MellonCollie Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Ønsker lykke til, og krysser fingrene for at det har klaffet for dere
Pugsley Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Ønsker lykke til, og krysser fingrene for at det har klaffet for dere Slenger meg på her, og ønsker deg kjempelykke til!!!!!! Og skulle det ikke gå denne gangen, så skjer det nok neste mnd!!!!!!!!!! Krysser fingrene for deg!!
latte Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Fikk mensen i går så må nok belage meg på enda en prøveperiode
Pugsley Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 Fikk mensen i går så må nok belage meg på enda en prøveperiode Det var dumt.. men dere får fortsette med friskt mot, så skjer det forhåpentligvis neste mnd!!!!! Lykke til!!!!!!!!
latte Skrevet 30. desember 2007 #7 Skrevet 30. desember 2007 Takker så mye....trenger oppmuntring, kjenner jeg begynner å bli utålmodig
smilefjes Skrevet 30. desember 2007 #8 Skrevet 30. desember 2007 Takker så mye....trenger oppmuntring, kjenner jeg begynner å bli utålmodig Kjenner følelsen, ja Lykke til i neste PP!!!
Gjest fjellgjeita Skrevet 1. januar 2008 #9 Skrevet 1. januar 2008 Vi er flere som kjenner igjen den følelsen ja.. har prøvd siden mars vi, og samboer`n pendler... går glipp av noen pp da ja! De gangene han er hjemme til rett tid er det full fart og stoor spenning etpar uker etter... Må vel regne med å prøve lengre enn de som kan prøve hver måned... Vil bare ønske dere lykke til videre!
Prøvende_par Skrevet 4. januar 2008 #10 Skrevet 4. januar 2008 Takker så mye....trenger oppmuntring, kjenner jeg begynner å bli utålmodig Du er ikke den eneste som er utålmodig.. Selvom vi bare er inne i 2. PP er det ikke bare bare å vente... Nå er jeg fruktbar og jobber "hardt" med det... Er vel bare å stå på... En gang så er man heldig Så vi begge får bare smøre oss me tålmodighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå