Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEEEEI hvor mange av dere sitter på spraychat? Der er det kult jeg har truft så mange kule folk der. Hva heter dere der?

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Den var over streken, her får alle lov å skrive innlegg så lenge de holder seg til reglene.

Innlegget slettet.

Tusenfryd - moderator

Skrevet

Hva jeg mente dettre helt alvorlig! Og jeg er bare 23 jeg da! Inge ngammel run*kegris på meg nei! Jeg hadde likt å vite om flere var der! :(

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Hva jeg mente dettre helt alvorlig! Og jeg er bare 23 jeg da! Inge ngammel run*kegris på meg nei! Jeg hadde likt å vite om flere var der!  :(

Vel, Spray er for det meste en skikkelig "kjøttbørs" med div. mannsgriser som viser seg frem halvnakne i sine Sprayprofiler, og jeg tror ikke så mange KG brukere vanker der på daglig basis, men mange av oss bruker Mirc.

Mannlige brukere på Kg er hyggelig det, men dette er ett seriøst sted og da bør man oppføre seg deretter.

Minnie

Skrevet

Hva har han sagt/gjort som er så useriøst/forferdelig da??

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Hva har han sagt/gjort som er så useriøst/forferdelig da??

Ikke noe, bare advarer litt på forhånd.

Minnie

Skrevet

Skrivefeil kan vi alle ha... unødvendig å kommentere det sånn.

Innlegget er slettet.

Tusenfryd - moderator

Gjest Admin'C
Skrevet

ta og last ned icq der er det bare å plukke folk ut tilfeldig fra en liste der du søker etter div interesser

Skrevet

Og ikke gjentar vi andres unødvendige kommentarer heller.

Innlegget slettet.

Tusenfryd - moderator

Skrevet

Hei nå ble jeg registrert bruker :-) Er noen av dere her med på Spray Chat da eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...