Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. desember 2007 #1 Skrevet 17. desember 2007 Saken er den at vi har vært sammen i litt over 1 mnd, og kjent hverandre i 3. Men likevel kjenner jeg han ikke så godt at jeg vet hva jeg skal kjøpe i julegave :S Planen var å ta et fint bilde av oss og ramme inn og gi til han - men hvordan bare dra opp kameraet og ta bilder når han vet jeg hater å stå foran kameraet! Men det er kanskje bare tullete å tenke at gutter blir mistenksomme på slikt, er vel bare vi jenter som tenker på sånt hehe. Men noen som har noen tips til hva man skal kjøpe til en man er utrolig forelsket i, men ikke kjenner godt nok til å vite akkurat hva han kunne likt? Vil jo at den første gaven skal være bra...Vet dette er et vanskelig spm, men ønsker generelle tips (og jeg aner ikke om dette ligger på riktig forum eller ikke...)
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 Tror du han ville bli glad for et innrammet bilde av dere to? Det kan være litt voldsomt etter en måneds forhold... Andre julegavetips: CD, DVD, boxer, deo, bok.
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 kanskje en god parafyme? Eller en god middag md gavekort med 1 time + hvor han kan velge akkurat hva han vil du skal gjøre md ham Hvordan er han ellers da? Glad i klær? tekniske ting? Mangen gutte elsker å få leketøy da, både den ene og andre sorten Mn feks radiostyrt helikopter? Finnes mangen billige varianter til 2-300kr
Gjest Dolce Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Etter å ha vært kjærester i tre måneder da julen kom, gav jeg typen min en parfyme pluss et par bøker jeg visste at han ønsket å lese (i og med at han leste alt av den aktuelle forfatteren). Så alt av musikk, filmer, produkter som parfymer/deodoranter, boxere og litteratur kan falle i smak.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 - Ikke deo eller noe slik, helt upersonlig. - Bok kan bli bra, vis du treffer riktig sjanger og bok er dette en fulltreffer hos oss som liker å lese. (sjekk bokhyllen hans) - Likte den iden med radiostyrt helikopter, nå vet jeg hva jeg ønsker meg til jul :D
hjertesukka Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 (endret) Godlukt? Endret 30. mars 2008 av hjertesukka
Frk. Stella Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 Den første julen sammen hadde vi vært sammen i halvannen måned, kjent hverandre to. Jeg kjøpte en parfyme til ham - og surprise-surprise det samme fikk jeg! Helt safe, men samtidig en veldig fin gave synes jeg. Og jeg får fremdeles sommerfugler i magen når jeg kjenner lukten av den parfymen han ga meg (min er brukt opp for lengst)...
ingoxhen Skrevet 17. desember 2007 #8 Skrevet 17. desember 2007 hvor gammel er han? det spiller jo kanskje en rolle..
Nikitaa Skrevet 17. desember 2007 #9 Skrevet 17. desember 2007 (endret) hvor gammel er han? det spiller jo kanskje en rolle.. Filmer:) Da treffer du blink uansett;) Bare finn ut hva slags filmer han liker... Endret 17. desember 2007 av Nikitaa
Gjest Eline80 Skrevet 17. desember 2007 #10 Skrevet 17. desember 2007 Hva med et par dvd´er? Gjerne noe skummelt. Er jo alltid hyggelig å sitte i armkroken til den man er forelska i og se en skummel film...
Supramundane Skrevet 17. desember 2007 #11 Skrevet 17. desember 2007 Min/vår julegave til hverandre: ingenting. Mulig det er litt uromantisk, men vi ble enige om å spleise på noe vi begge ønsker oss (til hjemmet vårt). Et godt alternativ er jo en opplevelse. En god middag ute, ..kinobilletter... osv.
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2007 #12 Skrevet 17. desember 2007 Vi har vært sammen i ca en måned, og jeg har kjøpt et skikkelig ullskjerft. Det skjerfert han har er et skrekkelig ett i akryl, og et pent ullskjerf har alle nordmenn bruk for. Et tips om han bruker det er også lue og votter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå