Gå til innhold

Hvilken gave er du mest fornøyd med?

Tiit

Anbefalte innlegg

Jeg er mest fornøyd med en fotobok med masse nydelige bilder av barnebarna til besteforeldrene. Det er akkurat det de ønsker seg.. Det ble veldig fint! Ellers er jeg veldig fornøyd med å ha kjøpt platespiller til gubben. Det har han ønsket seg i årevis, og kan endelig få spille de gamle platene sine. Artig! Men hysj, det er hemmelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er mest fornøyd med barbermaskin til mannen fordi jeg har fått kjøpt den for 700 av en som jobber i elektrokjede (nypris 3500) Han forventer seg overhodet ikke en så kostbar gave, vi bruker ikke så mye penger på julegaver til hverandre. Tipper han blir kjempeoverrasket.

Egentlig er jeg veldig fornøyd med alle gavene jeg har kjøpt inn, fordi jeg vet at de står på ønskelisten hos mottakerne.

Til svigers og foreldre har jeg laget fine kose-kurver med litt av hvert i. Tror det blir en kjempe-hit, ligger mye kjærlighet bak dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

Uten tvil gaven til pappa. Han får fotografier av to gamle båter som hans far var skipper på. Bildene kompletterer samlingen av båtbilder på veggen hans, og jeg har lett etter dem i mange år nå.

Endret av Dalwhinnie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I år har jeg faktisk ikke spurt noen hva de ønsker seg. Jeg har vært så lei svart "vet ikke" fra alle andre i år, at i år tester jeg ut om jeg kjenner familien\venner... hehe.. skal bli en fin opplevelse, se hvor mange som bytter gaven. Men jeg er stor fornøgd med de gavene jeg har kjøpt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt bilde-kalendere med bilder av dattera vår og litt andre til besteforeldre, tanten og oldeforeldrene.. og verdens beste bestemor/bestefar krus til alle besteforeldrene:)

Har kjøpt dukkeseng og rosa kåpe til 2-åringen vår:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...