Gå til innhold

linker på brudekjoler

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har noen linker til forskjellige brudekjoler?

klem12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sett på brudekjolegalleriet her på Kvinneguidens bryllups-avdeling?

Gjest lilletroll
Skrevet

Personlig har jeg falt for flere sincerity kjoler http://www.sinceritybridal.com ellers har jo nesten alle designere hjemmesider, så det er bare å boltre seg...men et tips...ta deg så god tid du har....ingenting er vel verre enn å skulle gifte seg i den "nest fineste" kjolen....LYKKE TIL og gled deg!!! Det er MANGE herlige kjoler der ute:)12

Gjest *Perser*
Skrevet

heia

du kan jo se her så kanskje du finner noe du liker icon_smile.gif

klem fra12

Skrevet

takk for linker folkens:-)

det er jo sååå utrolig mange nydelige kjoler så dette blir ikke lett når man skal velge...icon_smile.gif

klem 12

Skrevet

Sola, du kan finne drømmekjolen på nettet, men min erfaring er at det eneste som virkelig funker er å prøve kjoler - se hva en liker og kler når er får de på. icon_smile.gif

Skrevet

http://www.the.knot kan du se kjoler fra de fleste designere (også en del som ikke forhandles av norske brudesalonger kanskje). Du må registrere deg for å få tilgang på brudekjole-galleriet der.

Skrevet

helt enig;-) jeg vil nok ta meg en runde i bryllupsbutikkene rundt omkring her jeg bor for å se og prøve....gleder meg kjempemasse:-)

klem fra12

Gjest Anonymous
Skrevet

Så en som målsyr. Spesielle kjoler. Syr hva du måtte ønske.

Somaras heter det.

• 2 år senere...
Skrevet

Oi! Supert med så mange linkar til brudekjolar!

*noterar*

Her er mitt bidrag: Bryllupsweb

Skrevet

Nydelige kjoler på Pronovias sider.

(Deriblant VERDENS nydeligste kjole som jeg får ha på meg om bare 7 uker!! :hjerte: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...