Gjest gjest m Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 jeg har et deilig sexliv med kjæresten, men tror jeg aldri har fått orgasme under samleie. Det er egentlig ikke noe stort savn heller, men er jo nysgjerrig på hvordan det føles... jeg har heller aldri hatt noen spesiell interesse av å prøve på egenhånd, har ikke fått noe stort ut av det. men i dag opplevde jeg noe som var veldig deilig.. Jeg følte jeg nådde et lite klimaks, i 1-2 sekunder var det veldig deilig og jeg fikk en følelse av at jeg måtte tisse. Så også at jeg fikk stive brystvorter, og etterpå ble det nesten litt vondt å ta på klitoris.. Prøvde å fortsette etter en liten stund, og nådde det samme punket igjen. Lurer på om det var en liten orgasme? spesielt siden det ble så ømt etterpå.. Men følte ikke at det var en stor "eksplosjon", som jeg har hørt flere beskrive det som.. hva tror dere?
Amalie_85 Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 For meg hørtes det ut som en orgasme. De oppleves forskjellig, og jeg og blir veldig øm på klitoris etterpå.
LilleCanCan Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Ja, man blir øm på klitten etterpå. Var sikkert en orgasme du hadde ja.
Gjest lillagubban Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Det var nok en orgasme, men hvis du syntes det var stusselig kan jeg love deg det blir bedre etterhvert Prøv deg fram videre, også når du har sex.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå