Gjest Eugene Onegin Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 La oss si at du kan lage en lov. En lov hvor du kan forby hva du måtte ønske og det du ønsket ble ulovlig. Hva ville du forby ? jeg hadde utentvil gjort dans all form for dansing ulovlig
Gjest lissi32 Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Røyk, hasj og narkotika. Alkohol er også en stor uting, når det blir misbrukt. Tror verden hadde vært et bedre sted å leve uten dette. UTROSKAP- Tenk om det var forbudt
Gjest Dolce Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Løgn, bedrag, utroskap, all form for narkotika (vet ikke om det er slik nå for tiden...), røyk og alkohol.
janne84 Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 sure mennesker! De lager negativ stemmning og ødlegger godt humør
Gjest Frk Åberg Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 Alkohol. Hvis jeg ser bort fra problemene det ville skapt om man innførte en slik lov i dag. Men jeg ser alkohol som et stort samfunnsproblem, når man tenker på vold, avhengighet, fosterskader ved bruk under svangerskap, barn som vokser opp med mye alkohol m.m. Alkohol skaper dessuten ofte lite interessante samtalepartnere
Gjest hyggelig Skrevet 16. desember 2007 #8 Skrevet 16. desember 2007 playstation og andre tv/pc spill! er så lei av at sambo og brødrene mine osv sitter klistra foran skjermen med masse bråkete skytelyder osv osv. fotball er en god nummer to
lille_lam Skrevet 17. desember 2007 #10 Skrevet 17. desember 2007 Bare en ting? hmm, da sliter jeg okey en da: Ingen får lov å være slemme mot andre!
billie Skrevet 17. desember 2007 #12 Skrevet 17. desember 2007 Tja.. det kunne godt vært en lov mot å se fotball, nyte alkohol, være religiøs, hjernevasking av alle slag kunne godt vært ulovlig, å jobbe mer enn 6 timer om dagen... I could go on forever!
mysan Skrevet 17. desember 2007 #13 Skrevet 17. desember 2007 Jeg ser et par av dere vil forby narkotika. Dette er allerede forbudt, og se som det hjelper Alkohol var forbudt på 30-tallet eller når det var - da ble det jamen tilstander. Der fikk virkelig mafiaen i USA sitt fotfeste i hvert fall. Hvis jeg skulle forby noe, så måtte det bli krig. Og alle former for utnytting av andre, det være seg økonomisk eller personlig.
Cidric Skrevet 17. desember 2007 #14 Skrevet 17. desember 2007 Jeg ville sporenstreks forbudt å forby noe som ikke skader andre basert på preferanser eller såkalt moralsk kompass.
mysan Skrevet 17. desember 2007 #15 Skrevet 17. desember 2007 Jeg ville sporenstreks forbudt å forby noe som ikke skader andre basert på preferanser eller såkalt moralsk kompass. Hear - hear!
NovaFlare Skrevet 18. desember 2007 #16 Skrevet 18. desember 2007 Lov mot dyresex (er faktisk under behandling først nå)... Pelsindustrien En lov for å kastrere alle huskatter, hunkatter og hankatter En lov mot hvite tennissokker med rød og blå stripe...
Heritære Skrevet 18. desember 2007 #19 Skrevet 18. desember 2007 (endret) En lov mot urettferdighet! Hvorfor skal så mange uskyldige barn lide overlast, sulte til døde når andre barn får aaaalt de peker på!! Hvorfor kunne ikke verden vært bedre proposjonert når det kom til vekstvilkår, utdannelsesvilkår, politikk, religion, krig og faenskap! Hvorfor kan ikke alle få oppleve like vilkår uansett, rase, kjønn, utseende osv osv..... Vet det aldri kommer til å skje! Sitter og hører på Roger Waters - Mother når dette skrives...har vel en sammenheng med hva man føler, Endret 18. desember 2007 av Heritære
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2007 #20 Skrevet 19. desember 2007 En lov som forbyr veldig fulle folk å vise seg utendørs. Pluss det en skrev over her : klesbutikken UNO hvis det var den med de fæle kjerringklærne i sterke farger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå