Gå til innhold

Bryllup i Barcelona

Anbefalte innlegg

Skrevet

:love: Vi har endelig bestemt oss for bryllup i Barcelona i september 2008. Noen som har erfaring fra dette området? Tenkte å ordne det selv og unngå bruk av en bryllupsplanlegger. Tenkte å enten ha vielsen på sjømannskirken med påfølgende fest på en vingård, eller ha seremoni og fest på vingården. Noen som har giftet seg klosterkirken til domenikanerne og har bilder derfra? Finner ingenting på nettet. Link til vinggårder man kan leie?? Alt av tips er bra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Tjjiihiii... Vi skal også gifte oss i Barcelona - i mai 2008 :) .

Kan nok ikke hjelpe deg så mye enda, for også her er både overnatting og restaurant under planlegging. Tenkte også å fixe planleggingen selv, og det tror jeg vil gå greit. Reiser ned en tur snart for å sondere terrenget :love:.

Har funnet noen linker via "Brudepikene"...

Men vi gifter oss i regi av sjømannskirken ( i katedralen), den er booket. Gleder meg vannvittig!

Har du hørt om noen bra frisør/fotograf?

Gjest Gjest_Bandida_*
Skrevet

Så artig. Du må komme med tips når du har vært der. Fant noen tips fra gamle Barcelonabruder. Sjekk denna plassen: http://www.gruptravi.com/english/principal.asp?rest=travi

"Frisøren jeg brukte ligger der hvor gatene Carrer de la Marina og Avinguda d'lacaria krysser hverandre - 5 min å gå fra hotellet. Har som ordnet mitt hår heter Marcos og var veldig veldig flink - anbefales! Jeg betalte 250 kr for prøvetimen og 300 kr for oppsettingen av håret på bryllupsdagen."

• 6 måneder senere...
Skrevet

Vi skal gifte oss i Barcelona 18 september i år og har ingenting annet enn dato og kirke i boks! :fnise:

Har dere noen tips å komme med ang hotell, sted for festen og generelt alt annet som skal til for en vellykket helg i Barcelona for 23 personer?

Veeeldig takknemlig for svar :)

• 5 måneder senere...
Gjest Gjest_Monica_*
Skrevet

Hei! Vi driver å planlegger å gifte oss i Barcelona i slutten av mai/ begynnelsen av juni :yvonne:

Jeg har vært inne på Brudepikene.no men ønsker vel i utgangspunktet å ordne ting selv. Er det noen som har noe tips til hvor man kan dra etter sermonien? Restauranter, vinslott eller lignende? Skal dere ha med dere mange til Barcelona? Vi vurderer om vi skal "stikke av" bare vi to eller ta med den aller nærmeste familien. Jeg har en god venninde som bor i Barcelona så tenkte å får litt hjelp av henne :fnise: Fint å få litt tips av hverandre her, slik at den store dagen går mest mulig knirkefritt :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...