Gå til innhold

Søte ting samboeren din gjør for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært så mange klagetråder i det siste, tenkte vi kunne lage en søt tråd om hyggelige ting våre menn gjør for oss?

Min tar meg på rompa eller susser meg nesten hver gang han går forbi meg.

Spør meg hver morgen om jeg har sovet godt og kysser meg før han står opp, og lar meg sove en time til.

Lager noen ganger frokost på senga til meg.

Koker te til meg flere ganger om dagen.

Tilbyr seg alltid å hente meg om jeg er hos venner eller ute en tur.

Egentlig veldig søt er han :rødme:

Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Min også klapser meg på rompen eller tar litt på meg, om jeg bøyer meg ned for å ta på skoene eller plukke opp noe fra bakken :ler:

Han kan også kose med puppene mine i sofaen og bare kline masse med meg ofte :) Han henter meg også om jeg trenger det :)

Skrevet
Det har vært så mange klagetråder i det siste, tenkte vi kunne lage en søt tråd om hyggelige ting våre menn gjør for oss?

Min tar meg på rompa eller susser meg nesten hver gang han går forbi meg.

Spør meg hver morgen om jeg har sovet godt og kysser meg før han står opp, og lar meg sove en time til.

Lager noen ganger frokost på senga til meg.

Koker te til meg flere ganger om dagen.

Tilbyr seg alltid å hente meg om jeg er hos venner eller ute en tur.

Egentlig veldig søt er han :rødme:

Dette er ikke interssant å diskutere, vettu ;)

Skrevet

Fin idè!

Så søt samboer du har da! :)

Vi er ikke samboere, men er ofte sammen lenge av gangen...

Min kjære er også søt og snill. Han lager kakao/te til meg rett som det er, men pleier alltid å spørre først. Han har overrasket meg med frokost på sengen et par ganger, noe jeg synes er superkoselig.

Rer alltid opp sengen min for meg :D

Han kommer alltid bort og klemmer meg og sier han er glad i meg, sier søte ting ofte, noe jeg setter stor pris på!

Glad i mannebeinet! :rødme:

Skrevet
Dette er ikke interssant å diskutere, vettu ;)

Nei det er det ikke. Men likevel hyggelig å si noen fine ord til våre menn, ikke bare klag :fnise:

Dessuten er det gøy for meg å se hva mannfolka deres gjør for dere, så kan jeg gi min noen tips :sengekos:

Skrevet

Kjempefint med positive tråder, ikke bare negative :smile:

Min samboer sier han elsker meg flere ganger om dagen. Kysser og klemmer meg alltid før han skal noe sted.

Lager kaffe til meg i helgene som jeg kan få på sengen. Kommer impulsivt inn til meg hvis jeg er i et annet rom og koser og klemmer på meg :rødme:

Ringer meg for å fortelle morsomme ting som har skjedd i løpet av dagen. Henter dynen fra soverommet og pakker den rundt meg på sofaen i stuen dersom jeg er sliten/kald/lei. Sover middag sammen med meg på nevnte sofa, selv om det er veldig liten plass og han ligger halvveis på gulvet :fnise:

De fleste tingene ovenfor gjør jeg også. Hm, jeg innser mens jeg skriver at vi har det veldig fint sammen! :)

• Liker 1
Skrevet
Kjempefint med positive tråder, ikke bare negative :smile:

Min samboer sier han elsker meg flere ganger om dagen. Kysser og klemmer meg alltid før han skal noe sted.

Lager kaffe til meg i helgene som jeg kan få på sengen. Kommer impulsivt inn til meg hvis jeg er i et annet rom og koser og klemmer på meg :rødme:

Ringer meg for å fortelle morsomme ting som har skjedd i løpet av dagen. Henter dynen fra soverommet og pakker den rundt meg på sofaen i stuen dersom jeg er sliten/kald/lei. Sover middag sammen med meg på nevnte sofa, selv om det er veldig liten plass og han ligger halvveis på gulvet :fnise:

De fleste tingene ovenfor gjør jeg også. Hm, jeg innser mens jeg skriver at vi har det veldig fint sammen! :)

Ja det er hyggelig med en liten påminnelse at det ikke bare er kjipt med en mann :fnise:

Skrevet

Min søte samboer har laget pakkekalender til meg nå i desember. I den har jeg fått alt fra undertøy, til min personlige sjokoladefavoritt :)

Av hvertdagslige ting setter jeg mest pris på at han bretter sammen klær som jeg har slengt fra meg (om jeg har gjort det og glemt de) at han tenner telys ute og inne, kjøper kokosbolle fra kokosbollefabrikken for å overraske meg og lager frokost til meg når jeg har dårlig tid.

:rødme:

Skrevet
Min søte samboer har laget pakkekalender til meg nå i desember. I den har jeg fått alt fra undertøy, til min personlige sjokoladefavoritt :)

Av hvertdagslige ting setter jeg mest pris på at han bretter sammen klær som jeg har slengt fra meg (om jeg har gjort det og glemt de) at han tenner telys ute og inne, kjøper kokosbolle fra kokosbollefabrikken for å overraske meg og lager frokost til meg når jeg har dårlig tid.

:rødme:

:hjerter_rundt: Min laget frokost på senga, og hadde lagt med to trantabeletter til meg :fnise:

Skrevet

Mannen min er veldig flink til å fortelle meg ofte at han elsker meg og han koser og kysser på meg rett som det er.

Han gjør en hel del for meg :hjerter_rundt:

Og noen ganger retter han ut håret mitt for meg, da jeg ikke alltid får det til helt :fnise:

Skrevet

Så fint å si de hyggelige tingene:)

Samboeren min klapper meg også mye påå rompa. Jeg syns det er veldig hyggelig. Han lager ofte middag til oss. Og hvis jeg står på kjøkkenet så kommer han gjerne innom og holder litt rundt meg (bakfra)

Han holder alltid en hånd på låret mitt når vi kjører bil, uansett om jeg eller han kjører.

Han kiler meg ofte på armen og ryggen når vi ligger i senga, før vi sovner.

Han sitter ofte bak meg i sofaen og holder rundt meg og koser med meg.

Han smører meg ofte inn med lotion.

Han overrasker meg innimellom med at han kjøpt yndlings skjokoladen min til meg eller en blomst ( på sommeren plukker han en hestehov eller hvitveis til meg)

Han lager adventskalender til meg hver jul og julestrømpe på lille julaften.

Han nusser meg på hånda( elsker det)

Han kysser meg hver gang vi passerer hverandre.

Han sier han elsker meg hver dag.

Han gir meg komplimenter hver dag.

GUD det gikk akkurat opp for meg hvor fantastisk han egentlig er. Jeg vet han er det, men det var andeledes å lese det jeg selv skrev. Jeg tror jeg er veldig heldig :)

• Liker 1
Skrevet

Kanskje denne tråden vil bidra til at vi behandler mannfolka våre ekstra fint i kveld!! :sengekos: :rødme:

Skrevet
Kanskje denne tråden vil bidra til at vi behandler mannfolka våre ekstra fint i kveld!! :sengekos: :rødme:

Ja, ikke sant? Men min mann skal teste svømmerne sine på tirsdag, så han må være avholden frem til da ... :rødme: Men tirsdag, derimot ...

Skrevet

Min koser meg i nakken ofte, kysser meg der når jeg står å lager mat. Tar ofte å holder rundt meg.

Og stryker meg over dyna med bena når han står opp om mårran (han drar på jobb før meg)

Sender søte meldinger. Og er egentlig bare god. :rødme:

Er ikke rart jeg er så forelska

Skrevet

Min samboer øser ikke ut komplimenter i øst og vest, men når han gjør det vet jeg at han mener det. Da varmer det ekstra godt.

Dessuten tar han seg alltid tid til å snakke med meg hvis jeg er litt trist, prøver å komme med løsninger. Han er en klok mann, så han pleier å få humøret til å stige...

Dessuten liker han å leie når vi er ute, det er også kooselig. :rødme:

Gjest hyggelig
Skrevet

min sambo bakte brownies (min favorittkake) til meg i eksamenstiden siden jeg var så flink å være på skolen å lese osv. (er vanligvis ganske lat ;) )

dette til tross for at han hverken kan bake eller lage mat, og han liker ikke engang brownies selv :) browniesene var helt flate, og altfor lite stekt- men han var så søt der han stod med dem i hendene at jeg ikke kunne gjøre annet enn å spise en og si hvor gode de var ;)

han kjøper blomster til meg uten grunn, og tar meg på rompa og sier at han elsker meg og at jeg er "verdens vakreste" hver dag :)

også kjenner han meg bedre enn noen annen, det er en veldig god følelse! :)

Skrevet

Min lager ofte mat til meg, overrasker meg stadig vekk med sjokolade ol, kysser meg og koser med meg hele tiden, henter meg dersom det trengs, sjekker alltid at jeg har på meg bilbelte (litt sann halvdiskre napper i selen for å se om den er stram nok.. :rødme: ) sier ofte at han elsker meg..hn er rett og slett knusesøt og behandler meg som en prinsesse=)

Skrevet

Jo, og så drar han meg i håret lenge av gangen, og det er en av de tingene jeg liker aller aller best... Ikke river og røsker altså, men koser med det, og grer det :P:sjenert:

Skrevet

Så koselig tråd! :)

Min forlovede og samboer er veldig søt, han også.

- Overrasker meg med frokost på senga, nå og da

- Lager ofte te til meg

- Forteller hver dag at han er så glad for at jeg ikke blir lei av at han tar på puppene mine (har ikke fått lov av tidligere kjærester)

- Kysser meg "hele tiden"

- Smører meg med bodylotion og selvbruningskrem

- Børster håret mitt

- Pakker meg inn i teppet når jeg fryser

- Går tur med bikkja når jeg ikke orker, selv om det er min tur

- Kjører/henter meg alltid

- Sier at han elsker meg hver dag

- Kommer ofte hjem med yndlingssjokoladen min

Skrevet

Han sier søte ting til meg. Ikke ofte, men når han faktisk gjør det er det desto mer kjærkomment.

Han kommer ofte bort for å kose på meg, og hvis det er kaldt pakker han meg inn.

Han velger ofte å være hjemme hos meg fremfor å gå ut med kamerater og slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...