Gå til innhold

Dåp

Anbefalte innlegg

Gjest angelou ii
Skrevet

Har så smått begynt å planlegge dåpen, og lurer på hva som er vanlig av " underholdning" i selskapet - pleier man å ha sanger og sånn? Vi skal ha selskapet ute, men regner med at vi da må stå for eventuell ekstra pynting av bord(servietter, bordkort, annen bordpynt som blomsteroppsatser) selv? Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde ikke noe underholdning i dåpen vår, det er ikke vanlig i vår familie.

Vi hadde selskapet hjemme, så vet ikke hva du må påregne angående pynting, men du får høre med de der dere skal ha det.

Skrevet

har kun vært i barnedåper der selskapet har vært hjemme, er heller ikke vant med "underholdning" i barnedåper

Skrevet

Har vært i en barnedåp og der var det ikke noe form for underholdning.

Skrevet

I de barnedåpene jeg har vært i, så har det ikke vært noen form for ekstra underholdning (sanger og slikt)

Gjest Ballerina
Skrevet

I de dåpene jeg har vært i, har det ikke vært noe sanger eller noe slikt. Da vår nevø ble døpt spiste vi ute og hadde kaffen hjemme hos dem. Etter at vi hadde drukket litt kaffe og spist litt kaker så åpnet svigerinnen min og mannen gavene til lillegutt og viste dem fram. Jeg syntes det var litt koselig :) (men det ble kanskje litt lenge også da... :sjenert: )

Skrevet

Trodde heller ikke det var vanlig med sanger og sånn, men greit å høre likevel :)

Skrevet

Jeg tror ikke det er vanlig med sang og "underholdning" i barnedåp men jeg synes det er god skikk og holde en sammenkomst etter Kirken med god mat og slik at gjestene kan få hilse på dåpsbarnet og gi gaver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...