Gå til innhold

Misunnelig på partner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Typen min har hatt trekantsex mange ganger før han traff meg. Dette har jeg alltid hatt lyst på, men jeg var ganske ung da vi møttes så jeg rakk ikke å få med meg så mye (Han er ti år eldre enn meg). En dag vi koste oss i badstua vår ymtet jeg frampå om ikke vi skulle få med en til, til meg. Badstua virket som et ypperlig sted å starte, og jeg satt og kåtet meg opp på tanken om det mens han slikket meg vidunerlig... Men han ble skikkelig sur og bare gikk!

Noen flere som er litt misunnelig på partneren sin? Hvordan har de reagert hvis dere har tatt det opp? Hvordan bør man gå fram for å presentere noe slikt tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Typen min har hatt trekantsex mange ganger før han traff meg. Dette har jeg alltid hatt lyst på, men jeg var ganske ung da vi møttes så jeg rakk ikke å få med meg så mye (Han er ti år eldre enn meg). En dag vi koste oss i badstua vår ymtet jeg frampå om ikke vi skulle få med en til, til meg. Badstua virket som et ypperlig sted å starte, og jeg satt og kåtet meg opp på tanken om det mens han slikket meg vidunerlig... Men han ble skikkelig sur og bare gikk!

Noen flere som er litt misunnelig på partneren sin? Hvordan har de reagert hvis dere har tatt det opp? Hvordan bør man gå fram for å presentere noe slikt tro?

Det er vel ikke hans feil at du ikke rakk å få med deg mer?

Skjønner godt reaksjonen hans. Selv om han har hatt trekant før, så var det kanskje som singel eller i forhold som ikke var så seriøse. Han har vel ikke lyst til å ha en mann ekstra til deg i senga, da.

Ikke alle vil dele den de er glad i med andre seksuelt.

Skrevet
Det er vel ikke hans feil at du ikke rakk å få med deg mer?

Skjønner godt reaksjonen hans. Selv om han har hatt trekant før, så var det kanskje som singel eller i forhold som ikke var så seriøse. Han har vel ikke lyst til å ha en mann ekstra til deg i senga, da.

Ikke alle vil dele den de er glad i med andre seksuelt.

100%!!!!

signerer denne

Gjest Gjest_daydream_*
Skrevet

enig med dere over. men jeg ville da hatt en forklaring fra typen!!

Skrevet

Det var kanskje ikke rette tidspunktet å nevne det --- mens han holdt på med deg... Han tolket det kanskje dithen at det han gjorde ikke var godt ok, og at du ville ha inn en annen... Tror jeg hadde reagert likt dersom jeg holdt på med samboeren, og så nevner han (mens jeg holder på ) at han gjerne skulle ønske at en annen hadde gjort akkurat det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...