Gå til innhold

Hadde du tryglet og bedt i det uendelige

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville du gjort? jeg har et forhold til en mann, jeg har sagt at jeg elsker ham, vil gi alt for å få ham, leve sammen med ham. har sterke følelser, ja det meste. kunne ofret mye for å leve sammen med ham. Dette har jeg fortalt ham hundre ganger.

Han på sin side kommer når han vil, får høre disse go`ordene av meg, har sex sammen, prater sammen, han sender mld og ringer hele tiden. Han sier han er glad i meg, elsker meg og alt det der..

Men ikke noe mer. Hører med til historien at han har kone og et barn. Nå er det ikke utroskapen som er poenget mitt her, jeg trenger ikke å høre alle fordommene, for de kan jeg.

Ville du fortsatt ha tryglet og bedt for en som ikke vil ha deg, (tydligvis, han sier han ikke klarer å ta et valg, bla, bla.. (du kan jo se bort fra at han er en opptatt mann) , fortsatt å møte ham på hans premisser.

Tror jeg mister alt jeg har av selvrespekt, jeg har sagt til ham siden før dag1, at han bør gjøre ting i riktig rekkefølge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overhodet ikke nei. Vil han ha deg, får han ta deg.

Gjest Blondie65
Skrevet
Ville du fortsatt ha tryglet og bedt for en som ikke vil ha deg, (tydligvis, han sier han ikke klarer å ta et valg, bla, bla.. (du kan jo se bort fra at han er en opptatt mann) , fortsatt å møte ham på hans premisser.

Tror jeg mister alt jeg har av selvrespekt, jeg har sagt til ham siden før dag1, at han bør gjøre ting i riktig rekkefølge.

Nei. Hva i denne verden gir denne mannen deg når du må ydmyke deg på denne måten? Hans kongelige høyhet er sikkert god når han kan avse et minutt til sin ydmyke undersått, men ellers er du bare et tidsfordriv.

Og jada ... De er flinke til å si høytidelige og vakre ord i kampens hete. Men mener de det?

Skrevet

Høres ut som det er sex han vil ha og ingenting mer. Hadde han villet dra fra kona si for deg, hadde han vell gjort det allerede, hadde han elsket deg!

Det er ganske logisk i seg selv utifra hvordan du beskriver det!

:sjenert: Godt råd: Finn deg en uten Kone & Barn...

Lykke til :)

Skrevet

Mange i den situasjonen sliter når det gjelder dette med å ta et valg. Skal man fortsette i det forholdet man er i, hvor det gjerne er barn involvert, og man fortsatt er glad i partneren, eller skal man satse på dette nye og spennende?

Jeg tror at når valget er vanskelig, så er det fordi man har det bra i begge "forholdene". En har problemer med hvem en skal velge. Hadde man IKKE hatt det bra i det forholdet man er i, ville nok ikke valget vært så vanskelig.

Skrevet

Nei, jeg hadde ikke funnet meg i å være nummer to.

Be han ta et valg - eller dra din vei.

Skrevet

Jeg kunne godt ha vært i en slik situasjon som deg. Og det er mange, mange, mange kvinner som har forelsket seg i og blitt glad i menn som er gift og har barn, og hun har tryglet og bedt, han har kommet med både løfter og halve løfter om en fremtid sammen - når bare...

Det kan godt hende han er glad i deg, at han liker å være sammen med deg. Mest sannsynlig, helt sikkert er det at han liker å ha sex med deg, ellers ville han ikke hatt deg som elskerinne. Han kan ha varme følelser for både deg og kona, det er ikke noen motseetninger der. Menneskelige følelser er kompliserte.

Det er som sagt meget godt mulig at jeg kunne vært en kvinne som hadde forelsket meg dypt i en gift mann og tryglet og bedt ham om å velge meg fremfor kona. Din situasjon er fullt ut forståelig, kjære deg. Dessverre tror jeg at du kommer til å bli ulykkelig uansett hva du gjør her - om du velger å vente og trygle, eller om du velger å forlate ham. Om du velger det siste, tror jeg at du kommer best ut av det fordi du aktivt gjør noe selv, og fordi en kjærlighetssorg er lettere å komme forbi enn en "for evig" uavklart situasjon.

Lykke til!

Skrevet

hvorfor gidder du å ydmyke deg selv ved å trygle en mann om å velge deg?

Skrevet

Nei.

Aldri.

Hvis man må trygle om å bli elsket kan det heller være.

Hvis han ikke vil velge deg, blir det meningsløst å trygle.

Skrevet
hvorfor gidder du å ydmyke deg selv ved å trygle en mann om å velge deg?

Kansje fordi hun er forelsket og blitt glad i denne mannen, og fordi hun gjør noe så menneskelig som å håpe på at følelsene skal være gjensidige og at de skal få et godt liv sammen.

Vær så snill, ikke reduser denne kvinnens følelser til "hvorfor gidder du". Makan til liten evne til medfølelse!

Skrevet

Nei det hadde jeg ikke. Men så ville jeg ALDRI innlatt meg med en gift mann heller.

Skrevet

Glem det. Du fortjener bedre. Uansett så føler du anntageligvis at du elsker ham mye mere nå som han er utilgjenglelig enn om han hadde vært tilgjengelig.

Skrevet
Kansje fordi hun er forelsket og blitt glad i denne mannen, og fordi hun gjør noe så menneskelig som å håpe på at følelsene skal være gjensidige og at de skal få et godt liv sammen.

Vær så snill, ikke reduser denne kvinnens følelser til "hvorfor gidder du". Makan til liten evne til medfølelse!

litt selvfølelse og selvrespekt går det an å ha selv om man er forelsket, han vil tydeligvis ikke gå fra kone og barn, hvorfor da trygle og be? når man med viten og vilje inngår et forhold med en gift familiemann velger man selv å sette seg i en sånn situasjon.

Skrevet

Tror ikke det bare er sex, vi er veldig på bølgelengde, veldig like, fin kjemi. Vi har veldig lite sex, prater mye. Han ringer, sender mld hele tiden. Det er alltid han som gjør det først. Jeg svarer stort sett på det han vil.

Men jeg har mast, bedt ham om å velge. Der stopper det.

Nå må jeg slutte å ydmyke meg selv ja, for dette er ikke sånn jeg vil ha det nei. Men disse følelsene er ikke enkle.

Hadde jeg bare vist om jeg skal overse ham helt, være venn med ham eller whatever%&/(()/&

Skal høre på dere jeg. :jepp:

Skrevet
Tror ikke det bare er sex, vi er veldig på bølgelengde, veldig like, fin kjemi. Vi har veldig lite sex, prater mye. Han ringer, sender mld hele tiden. Det er alltid han som gjør det først. Jeg svarer stort sett på det han vil.

Men jeg har mast, bedt ham om å velge. Der stopper det.

Nå må jeg slutte å ydmyke meg selv ja, for dette er ikke sånn jeg vil ha det nei. Men disse følelsene er ikke enkle.

Hadde jeg bare vist om jeg skal overse ham helt, være venn med ham eller whatever%&/(()/&

Skal høre på dere jeg. :jepp:

Men har du ikke en følelse innerst inne at det er meningsløst å ha det på den måten du beskriver nå?

Skrevet

Bra sagt ja..

Skrevet

nettopp! du vil ha en mann som kun vil ha deg. dropp han, selv om det gjør vondt en periode..

Skrevet
Men har du ikke en følelse innerst inne at det er meningsløst å ha det på den måten du beskriver nå?

Jo, det er helt klart, men jeg har gjort det slutt mange ganger, men har ikke klart å kutte ham ut, fordi jeg er veldig glad i denne mannen. Og hver gang håper jeg at jeg skal klare å overbevise ham, men det ser ikke ut til at det nytter.

Skrevet

Et sted bør grensen gå. Og dette er dessverre et tilfelle der du bør gi slipp for din egen del.

Tror ærlig talt ikke at du kommer noen vei, du sliter bare ut deg selv.

Ville han ha gått, så hadde han gjort det for lengst. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...