Gjest rikkerikke Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Jeg er blitt så glad i avokado og cerrytomater. Alt delt i biter med litt salt, pepper og balsamicoeddik over. At det er sunt vet jeg, men vet noen hvor mange kalirier det er i en avokado med vanlig størrelse?
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 En hel avokado gir ca 200 kalorier, googler jeg meg frem til.
aimee Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 Jeg er blitt så glad i avokado og cerrytomater. Alt delt i biter med litt salt, pepper og balsamicoeddik over. At det er sunt vet jeg, men vet noen hvor mange kalirier det er i en avokado med vanlig størrelse? Mmm! Det hørtes fantastisk godt ut! Spiser du det på brødskive, knekkebrød eller som salat? Gjett om jeg skal kjøpe avokado i morgen!
Gjest rikkerikke Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 Mmm! Det hørtes fantastisk godt ut! Spiser du det på brødskive, knekkebrød eller som salat? Gjett om jeg skal kjøpe avokado i morgen!Spiser det bare som en salat. Innimellom er det godt med noen rene enkle smaker som ikke blandes av for mye krydder synes jeg.
aimee Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 Helt enig. Glemte å kjøpe avokado i dag, det får bli i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå