Gjest Come To Big Mama Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Hvor engasjert er den kommende pappaen i prøvingen deres? Gjør han noe utover å stille kroppen til rådighet under EL? Snakker dere om prøving og baby, eller prøver dere i stillhet til spiren sitter?
Trampe Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Min var svært lite engasjert i prøvinga, bare hang med når jeg sa vi måtte - og han er ikke spesielt engasjert i graviditeten heller.
Hedda-78 Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Min er egentlig engasjert, ja. Jeg temper, og han følger med på kurven og vi diskuterer chart og EL-tester. Han vet godt når jeg forventer EL, og tar (enda) mer initiativ til sengehygge da enn ellers. Vi snakker ikke så mye om baby, det får vi ta når spiren sitter.
Gjest s.n Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Min var interessert, og etterhvert (i og med at vi sliter med det) holdt han greie på fruktbare perioder og forventet eggløsning. Interessen kom mer etterhvert som vi forstod at dette ikke lot seg gjøre så lett. I begynnelsen var ingen av oss særlig opptatt av å beregne tidspunkt... Nå har vi glemt alt det der, og venter på prøverørsbehandling... Men vi snakker fortsatt om fremtiden, og når/hvis vi får barn - men det er mer av typen 'skal vi be om tvillinger eller ikke'...
Gjest smotti Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Som vanelig lurer jeg på forkortelser som alle andre vet hva betyr... EL betyr??
Gjest s.n Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Som vanelig lurer jeg på forkortelser som alle andre vet hva betyr... EL betyr?? Eggløsning
jente 79 Skrevet 19. desember 2007 #7 Skrevet 19. desember 2007 Mannen min var veldig lite interessert i EL, IKM også videre... Han ville at prøvingen skulle være som vanlig, så fikk vi heller se hvordan det gikk. Nå fungerte heldigvis den metoden veldig bra for oss. Han hadde nok blitt mer engasjert hvis det hadde tatt mer tid...
Catzy Skrevet 19. desember 2007 #8 Skrevet 19. desember 2007 Min er veldig engasjert. Han har ikke helt oversikt over eggløsning bestandig, men han prøver å følge med. Nå er vi midt i prøverørsopplegg, så han passer på at jeg følger alle instrukser, og var med på egginnsetting. Det syntes han at var ganske spennende, til og med.
Concertina Skrevet 20. desember 2007 #9 Skrevet 20. desember 2007 Min er veldig engasjert, han sjekker grafen min på FertilityFriend med jevne mellomrom og vet når jeg sånn ca har EL/IKM Han har tilogmed lest litt på nettet om hva han kan spise for å forbedre sædkvaliteten etc
smilefjes Skrevet 30. desember 2007 #10 Skrevet 30. desember 2007 Mannen min var veldig lite interessert i EL, IKM også videre... Han ville at prøvingen skulle være som vanlig, så fikk vi heller se hvordan det gikk. Nå fungerte heldigvis den metoden veldig bra for oss. Han hadde nok blitt mer engasjert hvis det hadde tatt mer tid... Det er vel dit vi har kommet. Siden det har tatt litt tid, har han begynt å spørre litt sånn "når er det det er størst sjanser denne måneden igjen" og "hvor lenge er det til mensen" og slikt. Det gjør godt å ikke være den eneste som tenker på dette, når vi nå går inn i vår tiende prøveperiode. I starten tror jeg ikke han tenkte på det et sekund...
Prøvende_par Skrevet 4. januar 2008 #11 Skrevet 4. januar 2008 Her i forholdet er vi begge like når det gjelder det å bli gravide.. Vi snakker sammen om det. Jeg går på folsyre og vi begge spiser vitaminer. Han er nyskjerrig når det gjelder hvordan EL-testen var osv.. Han er seff villig på å prøve stillinger i senga som skal føre te økt sjanse for graviditet oxo Men det sa vel seg selv... jeg mener det at planlegger man barn, skal han være delaktig i alt, uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå