Gå til innhold

Julebelysning ute

Gjest Gasse

Anbefalte innlegg

I to smale bed à 10 meter i en innkjørsel ønsker jeg en eller annen form for belysning tilpasset julen. Det må være nøkternt og diskret, ikke noen rødblinkende julenisser. I ett av bedene er det busker, det andre er flatt. Jeg kan legge ut strøm og hovedpoenget er at det skal kunne sees i mørket.

Noen ideer om hva som kan brukes? Jeg er helt blank på slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 m lange lysremser (slik folk har på husene sine?) langsmed/inni bedet på en måte? Hadde jo vært ideelt om lysene skinte i hvitt/gult og var litt spredt.

Busker kan du jo dekorere med lys som utejuletrær. Finnes nett til å legge over, f.eks på IKEA.

Kjør litt rundt i nabolaget etter at det har blitt mørkt og se hvordan andre har gjort det, for å få inspirasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 m lange lysremser (slik folk har på husene sine?) langsmed/inni bedet på en måte? Hadde jo vært ideelt om lysene skinte i hvitt/gult og var litt spredt.

Ikke dumt det. Kanskje kappe litt granbar hos naboen i natt og legge lysremse under. :jepp: (Han har nærmest en liten skog, så han vil ikke savne noe...)

Kjør litt rundt i nabolaget etter at det har blitt mørkt og se hvordan andre har gjort det, for å få inspirasjon.

God ide! :reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...