Gjest prestekrage Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Jeg MÅ ha ettpar nye jeans. Men- blir bare sur sinna når jeg er ute å prøver. Så kanskje noen har gode tips? Jeg er 176cm høy, bruker ca str 44, lange kraftige bein. Når jeg er ute å prøver går jeg meg helt vill i størrelser, former og fasonger. Syns ofte at jeg finner enten "kjærring" eller "bærte". Eller så koster buksene så mye at jeg ikke gidder ta de opp fra hyllene engang. Ønsker normal høyde på livet (rumpa er såpass stor at bukser med lavt liv definitivt ikke er pent!) Er vel hovedsakelig bootcut jeg ønsker (for med mine bein er ikke smale bukser særlig pent). Har sålangt endt med jeans med litt stretch. Noen som har tips (og gjerne ett hint om pris)??? (Ps: bor ikke i Oslo- men i en mindre by med godt utalg av kjedebutikker)...
Sun Mei Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 http://www.zizzi.no/ Her kan du sjekke under conceptstores om de har en butikk nært deg
Opal Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Hva med foreksempel Lee Marion eller Levis 572?
Bex Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 (endret) Høres ut som vi kanskje er litt like Jeg bruker jeans fra Acne (ca 1200, tror jeg), modell Hex. Og faktisk har H&M noen fine. Loyal-modellen der er ikke så ille (400 kr). Det spørs litt hvor gammel du er, men Johnny Q har også veldig fine bukser. Jeg føler kanskje at de kan være litt damete, men har venninner som liker de veldig godt. Har et par bukser derfra, og de er hvertfall innmari gode, med god plass til rumpe og lår. Ellers har French Connection (FCUK) utrolig fine bukser, men er usikker på om de finnes i Norge. Kanskje andre KG-brukere vet? Endret 17. desember 2007 av Bex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå