Smakløs Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Jeg har skaffet meg øyenkrem og peelingkrem fra Clinique. Øyenkremen "advanced stop signs eye" og peelingkremen "gentle exfoliator (rinse off formula)". Noen som har erfaring med disse? Har aldri brukt noe fra Clinique før.....mest Dermologica..... Hvor ofte bør jeg bruke peelingkremen?
Kylling Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Jeg bruker all about eyes fra clinique, fordi det er den beste øyenkremen som finnes! har prøvd AAE rich også, men den var ikke like bra.
Gjest Borghild Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Jeg bruker både øyekrem og peeling fra clinique fordi de er superbra og tester ikke på dyr.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 (endret) Jeg har øyenkremer fra Dior, Decleor og Shiseido, og akkurat nå er det den fra Shiseido (The Skincare Daily Eye Revitalizer) som blir mest brukt, fordi den er fetest av de tre. Jeg bruker knapt peeling på regelmessig basis, fordi jeg har tynn hud og heller bruker MD Formulations Continuous Renewal Complex under kremen. Jeg har en peeling fra Lancome stående i dusjen til bruk innimellom; den for tørr, sensitiv hud som heter Exfoliante Confort (tror jeg). Endret 16. desember 2007 av Morgan le Fay
Gjest glamhudpleier Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Jeg har skaffet meg øyenkrem og peelingkrem fra Clinique. Øyenkremen "advanced stop signs eye" og peelingkremen "gentle exfoliator (rinse off formula)". Noen som har erfaring med disse? Har aldri brukt noe fra Clinique før.....mest Dermologica..... Hvor ofte bør jeg bruke peelingkremen? Peelingen bør du bruke 1-2 ganger i uken,- alt ettersom hvor sensitiv du er i huden.. 1 gang pr uke holder som regel
Flua Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 Jeg bruker begge produkter fra Oriflame. Fordi.....jeg endelig har funnet et merke jeg tåler, og jeg synes det er supre produkter! Unntatt leppestiftene....
Solknapp Skrevet 16. desember 2007 #7 Skrevet 16. desember 2007 Bruker peeling fra Chanel fordi jeg føler at den ikke peeler for mye, eller for lite. Dessuten har den ok lukt og konsistens. Øyekrem fra Vichy akkurat nå, men har ikke funnet "den rette" ennå føler jeg...
flickan Skrevet 17. desember 2007 #8 Skrevet 17. desember 2007 Je bruker øyekrem og peeling fra MATIS rett og slett fordi jeg synes den er best. Peelingen har bare små korn, og i hovedsak er det fruktsyren som gjør jobben kjemisk så viddt jeg har forstått..
Gjest Raptuza Skrevet 17. desember 2007 #9 Skrevet 17. desember 2007 Bruker peeling frå Herbalife(ikkje supergod) og øyenkrem ADN frå Yves Rocher. Gler meg til dei er oppbrukt - då skal eg satsa på meir kvalitesprodukt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå