Sun Mei Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Jeg bruker Glo Minerals, men lurer litt på hva som er de største forskjellene mellom Glo og ID?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Glo finnes både i presset og løs, mens ID bare finnes i løs. Den største forskjellen i mine øyne er (1) Glo har et mye bredere fargespekter å velge i og (2) mens ID har ganske mye skinn/skimmer i seg, er Glo mer naturlig i finishen. Den løse Glo-foundationen har bittelitt skinn i seg, mens den pressede er mattere på huden. Glo har også en lavere andel vismut oksyklorid (forsøk på norsk stavemåte) enn ID; dette er et stoff som hos enkelte irriterer huden og kan gi kløe, men som samtidig gir det karakteristiske skinnet.
Sun Mei Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2007 Takk Det var noe slikt jeg mente å ha hørt, men som jeg ikke var sikker på
Saeria Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Glo er også mer passende til fet hud som fort blir skinnende.
Sun Mei Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2007 Nettopp. Da har jeg gjort det rette julegavekjøpet da Og jeg fortsetter med GLO selv. Bruker dere en annen farge om vinteren på basen enn om sommeren?
Saeria Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Jeg gjør ikke, men så er ikke jeg så mye i solen om sommeren. Ei heller får jeg lett farge.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 17. desember 2007 #7 Skrevet 17. desember 2007 Jeg gjør heller ikke det. Jeg justerer heller med litt solpudder når jeg er brunere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå