Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lucky!74
Skrevet

Skal kjøpe rouge/solpudder fra ID. Synes warmth virker veldig fin men er redd den blir for mørk.

Jeg bruker medium beige i foundation men vurderer å bytte til fair nå på vinteren(litt usikker på dette med farge på foundation men tror fair blir den som er hakket lysere enn medium beige??..)

Er så mye å velge mellom når jeg bestiller på nettet så jeg trenger litt hjelp til å velge hva jeg skal bruke som gir litt farge og glød over foundation.

Blir glad for svar så jeg slipper å fylle skapet mitt med flere bomkjøp :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Den er VELDIG mørk, og dermed vanskelig å legge på, for det blir veldig lett for mye. Jeg er hakket mørkere i huden enn deg, og foretrekker vanlig solpudder i stedet, selv om Warmth gir et veldig fint resultat hvis du er lett på hånden. Warm Radiance skal visstnok også være fin som solpudder, men den har litt skimmer i seg, i motsetning til Warmth. Det finnes også ett som heter Faux Tan, men det er gulere i tonen enn Warmth.

Forvirret nå? :ler:

Jeg tror fairly light 1.2 er hakket ned fra medium beige, og at fair er lysere enn fairly light igjen. Dessuten er fairly light gultonet og fair rosatonet.

Gjest lucky!74
Skrevet

Takk :) Neida jeg henger med! Liker ikke skimmer så da blir det nok til at jeg prøver varmth.

Har sjekka litt mer ang farge på foundation å tror nok jeg skal ha en som heter light.

Jeg handler av ei på Ebay som jeg er fornøyd med så det blir jo ikke så dyrt å forske litt.

Eller har jo dere her inne verdifull erfaring med så mangt :)

Skrevet

Takk :) Neida jeg henger med! Liker ikke skimmer så da blir det nok til at jeg prøver varmth.

Har sjekka litt mer ang farge på foundation å tror nok jeg skal ha en som heter light.

Jeg handler av ei på Ebay som jeg er fornøyd med så det blir jo ikke så dyrt å forske litt.

Eller har jo dere her inne verdifull erfaring med så mangt :)

[/quEnig i det. Bruker selv medium beige om sommeren/høst men går over til Light nå.

Fargener går slik.Medium Beige,

Light

fairly light og så den lyseste Fair.

Skrevet

Faux Tan er et veldig bra solpudder! Det er relativt lite skimmer (hvis det er noe i det hele tatt), og den gir en fin og naturlig farge! *Fairly Light er veldig lyst! Light er "mørkere".

Skrevet
Skal kjøpe rouge/solpudder fra ID. Synes warmth virker veldig fin men er redd den blir for mørk.

Jeg bruker medium beige i foundation men vurderer å bytte til fair nå på vinteren(litt usikker på dette med farge på foundation men tror fair blir den som er hakket lysere enn medium beige??..)

Er så mye å velge mellom når jeg bestiller på nettet så jeg trenger litt hjelp til å velge hva jeg skal bruke som gir litt farge og glød over foundation.

Blir glad for svar så jeg slipper å fylle skapet mitt med flere bomkjøp :)

Jeg bvruker samme foundation som deg og er kjempefornøyd med Warmth. Det gjelder bare å ta på lite, så blir det veldig bra! Har tidligere vært tilhenger av Guerlains solpudder, men etter at jeg kjøpte warmth har jeg valgt denne i stedet.

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...