Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har planer om å bytte ut den gamle gode tv-en. Vi hadde i utg.pkt tenkt på en 42" Panasonic plasma-tv.

Men en selger på Elkjøp anbefalte at vi skulle se nærmer på en 42" LCD fra LG (en av grunnene til at han mente LCD var best er at vi har små unger som ser på disney channel og den logoen ville brenne seg fast på skjermen)

Sambo er veldig skeptisk til merket LG. Ikke av noen spes grunn, bare det at han ikke kjenner til merket noe særlig.

Noen som kan noe mer om LG? er det verdt å satse på? kanskje er det omtrent et annet merke, med ny "forkledning"?

Hadde vært interessant å høre om andres erfaringer

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_vimsa_*
Skrevet

LG er det som før het Goldstar. Jeg har hatt både LG tv og LG dvd-spiller i flere år og begge fungerer helt utmerket. Kjenner også andre fok som er fornøyd med merket.

Skrevet
Men en selger på Elkjøp anbefalte ...

Du skal drite i hva selgeren på Elkjøp anbefaler, de anbefaler det de har mest av på lager, best fortjeneste på osv, ikke det som er det beste kjøpet for deg.

Men jeg har en LG tv og er fornøyd med den.

Skrevet

Det er stort sett bare her i landet LG er ukjente ;) LG er STORE i utlandet.

Skrevet

Mamma og pappa har en 37" LCD fra LG. Det er den beste LCD tv'n jeg har sett på hvertfall! Liker egentlig bildene på plasma best, men den her er utrolig bra! Kan ha med signalene å gjøre også da...

Skrevet

LG har generelt veldig godt bilde på skjermene sine. Mye bedre enn mange andre. Let litt rundt på nett, så finner du nok noen tester på den tv'en.

Skrevet

Vi har 37 tommers LG Lcd Tv. Kjøpte den i fjor til jul og har vært kjempefornøyd med den. Ville kjøpt akkurat den samme igjen.

Vi spanderte et par tusen ekstra og fikk med innebygget 80 Gb hardisk.

Når selgeren sa til dere at tekst kan brenne seg fast på skjermen på plasma tv om det står lenge på samme sted er helt riktig. Det har vært oppe på Tv 2 hjelper deg.

Så jeg vil absolutt anbefale LG tv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...