Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er i et forhold nå med en fyr som jeg storsett trives med, ikke mye galt med han, men jeg ønsker egentlig ikke å være i noe forhold. Kunne godt hatt han som venn eller elsker, men ønsker ikke noen forpliktelser. Føler at jeg ikke har overskudd til å være i et forhold. Syns liksom man bør kunne gi litt også når man er i et forhold ikke bare kreve å få, sånn som jeg syns det er nå.

Syns han evt. fortjener noen som ønsker å være i et forhold. Jeg har liksom nok med meg selv og mine barn.

Vi har ikke vært sammen så lenge ennå, bare noen måneder, men allerede nå gruer jeg meg som bare det til å gjøre det slutt. Vet ikke hvordan jeg skal si det, eller forklare det. Er skikkelig dårlig på sånt, så tidligere erfaring tilsier at dette kan dra ut i tid. Skulle bare ønske han ville gjort det slutt.

Endret av Baby
Videoannonse
Annonse
Gjest I samme båt
Skrevet

Du og jeg er i samme båt. Jeg har det helt likt. Tidligere kjærester jeg har hatt har jeg til og med prøvd å gjøre det slutt med flere ganger, men så overtaler de meg til å gi dem en sjanse til. Og sånn går månedene.

Jeg hater å såre folk og har problemer med å ta valg. Det er mine to problemer. Hva er dine?

Skrevet
Du og jeg er i samme båt. Jeg har det helt likt. Tidligere kjærester jeg har hatt har jeg til og med prøvd å gjøre det slutt med flere ganger, men så overtaler de meg til å gi dem en sjanse til. Og sånn går månedene.

Jeg hater å såre folk og har problemer med å ta valg. Det er mine to problemer. Hva er dine?

Hos meg går det nok veldig på det at jeg er redd for å såre han. Sist gang brukte jeg 5 år på å komme ut av et forhold jeg egentlig ikke ville være i fordi jeg syns så synd på han. Har ikke tenkt å la det gå så langt denne gang.

Gjest I samme båt
Skrevet
Hos meg går det nok veldig på det at jeg er redd for å såre han. Sist gang brukte jeg 5 år på å komme ut av et forhold jeg egentlig ikke ville være i fordi jeg syns så synd på han. Har ikke tenkt å la det gå så langt denne gang.

Oj, oj. Dette var en vekker for meg. 5 år. Det må vi begge unngå å gå gjennom. Lurer på om det er lurt å bare gjøre det fort mens man blunker hardt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...