lille_lam Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Spørsmål: 1. Er begge dine foreldre norske? 2. Baksnakker du mye? 3. Blir du fort sjalu på andre? 4. Har du barn? 5. Er du glad i musikk/dans? 6. Ser du positivt på livet? 7. Er du omsorgsfull? 8. Liker du å gå på kino? 7. Liker du håndarbeid/og hobbyting? 9. Er du (i relasjon til andre) en som bare gir eller bare tar, eller begge deler? 10. Hva gjør deg glad?
Gjest Indo Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Spørsmål: 1. Er begge dine foreldre norske? Jepp 2. Baksnakker du mye? nje...ikke mer enn andre 3. Blir du fort sjalu på andre? Kan ikke si det nei.. 4. Har du barn? Er gravid med mitt første barn, så har forhåpentligvis barn i 2008=) 5. Er du glad i musikk/dans? Liker å høre på musikk og danser på byen. Utenom det er jeg ikke videre intressert (ballet ol) 6. Ser du positivt på livet? Elsker livet, så JA=) 7. Er du omsorgsfull? Er en veldig omsorgsfull person ja 8. Liker du å gå på kino? joda, greit nok, men siden det alltid sitter en høy person foran meg og at folk bak meg visker og tisker, foretrekker jeg filmkveld hjemme i min/andres stue med gode venner/kjæresten 7. Liker du håndarbeid/og hobbyting? nje..sann passelig..er ikke spesielt kreativ, men greit nok 9. Er du (i relasjon til andre) en som bare gir eller bare tar, eller begge deler? Gir mest og tar litt 10. Hva gjør deg glad? Venner/familie, sol og sommer, båtturer, grilling med venner og slike ting..
Gjest Spadamen Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Begge foreldra mine er norske. 2. Baksnakker du mye? Ja 3. Blir du fort sjalu på andre? Nei, aldri. 4. Har du barn? Nei 5. Er du glad i musikk/dans? Ja/ nei 6. Ser du positivt på livet? Som oftast, ja 7. Er du omsorgsfull? Nei 8. Liker du å gå på kino? Nei, ikkje spesielt. 7. Liker du håndarbeid/og hobbyting? Hobbyting? Likar videospel =D 9. Er du (i relasjon til andre) en som bare gir eller bare tar, eller begge deler? Likar ikkje å ta imot om eg ikkje gir. Så eg gjer vel begge deler. 10. Hva gjør deg glad? Oioioi. Det kan bli ei veldig lang liste. + køyre bil + køyre bil og høyre musikk, samt synge med. Ser kanskje rart ut for dei som ser på, men Spadamen bryr seg ikkje + høyre musikk + spele videospel + ha ein koseleg kveld med venna + gå kveldsturar + spele kort + venner, familie, kjæledyr generelt + teikne + ete snop + ete god mat + lese teikneseriar (ctrl alt delete =D ) Ja, eg trur det er nok oppramsing.
Gjest Tweek Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 Spørsmål: 1. Er begge dine foreldre norske? Ja 2. Baksnakker du mye? Litt, men ikke ond baksnakking 3. Blir du fort sjalu på andre? Nei, men kan bli det hvis det er noe jeg virkelig vil og noen andre får muligheten i stedet o.l 4. Har du barn? Nei 5. Er du glad i musikk/dans? Ja 6. Ser du positivt på livet? Litt 7. Er du omsorgsfull? Litt 8. Liker du å gå på kino? Ikke så veldig egentlig 7. Liker du håndarbeid/og hobbyting? Litt 9. Er du (i relasjon til andre) en som bare gir eller bare tar, eller begge deler? Begge deler 10. Hva gjør deg glad? En koselig overraskelse
Gjest Eugene Onegin Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Spørsmål: 1. Er begge dine foreldre norske? - Ja 2. Baksnakker du mye?- Nei 3. Blir du fort sjalu på andre? - Nei 4. Har du barn? - Nei 5. Er du glad i musikk/dans? - Ja ( musikk ) Nei hater dans 6. Ser du positivt på livet?- Både ja og nei 7. Er du omsorgsfull? - Noen ganger 8. Liker du å gå på kino? nei 7. Liker du håndarbeid/og hobbyting? ja 9. Er du (i relasjon til andre) en som bare gir eller bare tar, eller begge deler? - nei 10. Hva gjør deg glad? -Veldig mye
Lill88 Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 1. Er begge dine foreldre norske? nei 2. Baksnakker du mye? Litt for mye føler jeg... 3. Blir du fort sjalu på andre? Jeg prøver å ikke være det, men jeg unner andre den beste lykken. 7. Er du omsorgsfull? Njaa... Igjen.. Jeg prøver.. Mot dyrene mine så, men ikke så flink med andre mennesker med mindre jeg er virkelig glad i dem. 8. Liker du å gå på kino? Nei 7. Liker du håndarbeid/og hobbyting? Ja 9. Er du (i relasjon til andre) en som bare gir eller bare tar, eller begge deler? Jeg tar litt for mye enn jeg gir. 10. Hva gjør deg glad? Hundene mine!
ÆeStæshk Skrevet 16. desember 2007 #7 Skrevet 16. desember 2007 (endret) Spørsmål: 1. Er begge dine foreldre norske? 2. Baksnakker du mye? 3. Blir du fort sjalu på andre? 4. Har du barn? 5. Er du glad i musikk/dans? 6. Ser du positivt på livet? 7. Er du omsorgsfull? 8. Liker du å gå på kino? 7. Liker du håndarbeid/og hobbyting? 9. Er du (i relasjon til andre) en som bare gir eller bare tar, eller begge deler? 10. Hva gjør deg glad? 1: Ja 2: Nei, mener det er uttrykk for sjalusi 3: Jooo... desverre 4: Ja 5: Ja, kan ikke leve uten noen av dem 6: Prøver så godt jeg kan, men noen ganger er det vanskelig 7: Ja 8: Nja, noen ganger er det bare direkte slitsomt. 7: Ja, elsker å sitte og pusle med ting 9: Mest tar, men innimellom får jeg ta- perioder. 10: Mye, men hvis jeg er i dårlig humør er det ofte nok med et ekte smil fra noen. Det trenger ikke engang å være en bekjent. Ellers så er det å se ekte glede hos barn, ungdom og voksne. Liker ikke at så mange ser så negativt på verden... Endret 16. desember 2007 av ÆeStæshk
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2007 #8 Skrevet 16. desember 2007 Spørsmål: 1. Er begge dine foreldre norske? ja 2. Baksnakker du mye? tja... jo egentlig gjør jeg nok det men baksnakker kun med en person og jeg og henne kan sitte og snakke slik hele kvelden. Og ingen har en clue om det. 3. Blir du fort sjalu på andre? kommer an på hva det gjelder, men jeg er veldig fornøyd med mitt eget liv, og hvis andre har noe jeg vil ha, så tenker jeg at da er det kanskje noe annet som de ikke har igjen, og man vet aldri om ting er slik som de er på overflaten... 4. Har du barn? Nei, jeg har to for lite. (Mistet to i spontanabort. Jeg håper og tror jeg får en skjønn liten en en gang) 5. Er du glad i musikk/dans? Elsker musikk men jeg har sluttet å danse... 6. Ser du positivt på livet? Ikke så ofte, men det hender! Ser fremover og håper på en god fremtid, men vet at man må jobbe mye for det og at av og til tar ting tid. 7. Er du omsorgsfull? Har fått høre at jeg er veldig omsorgsfull. 8. Liker du å gå på kino? Litt. Har klaustrofobi så det hender jeg må løpe ut av salen... 7. Liker du håndarbeid/og hobbyting? Ja, men har altfor liten tid til det til daglig, og så blir jeg så fort lei av ting, så jeg har mange halvferdige prosjekt bak meg. 9. Er du (i relasjon til andre) en som bare gir eller bare tar, eller begge deler? Begge deler, vil jeg tro. Har vært i et samboerforhold der jeg ga og ga og ga og fikk ikke noe annet enn negativt tilbake. Det bryter en ned og er jammen ikke sunt! Nå er jeg i et veldig balansert forhold, og med andre er det også slik - man gir og man tar. 10. Hva gjør deg glad? Min kjære, katten min, mine venner, pakker i posten, god mat, ekstra penger, en drink, blomster, sol, nye sko, nylakkerte negler, parfymene mine, fri fra jobben, nye ting til hjemmet mitt, å få servert te om morgenen...
Gjest Dolce Skrevet 16. desember 2007 #9 Skrevet 16. desember 2007 Spørsmål: 1. Er begge dine foreldre norske? Ja. 2. Baksnakker du mye? Ikke mer enn andre. 3. Blir du fort sjalu på andre? Nei. 4. Har du barn? Nei. 5. Er du glad i musikk/dans? Glad i sang og musikk, men ikke dans. 6. Ser du positivt på livet? Både ja og nei. Men mest ja. 7. Er du omsorgsfull? Nja, er vel ikke en typisk omsorgsfull person. 8. Liker du å gå på kino? Kommer an på hva slags film som vises og hvem jeg drar sammen med. 7. Liker du håndarbeid/og hobbyting? Nei. 9. Er du (i relasjon til andre) en som bare gir eller bare tar, eller begge deler? Begge deler. 10. Hva gjør deg glad? Nevøen min.
hjertesukka Skrevet 16. desember 2007 #10 Skrevet 16. desember 2007 Spørsmål: 1. Er begge dine foreldre norske? ja 2. Baksnakker du mye? prøver å la være 3. Blir du fort sjalu på andre? holder meg for god til det 4. Har du barn? ja 5. Er du glad i musikk/dans? ja, elsker omtrent all musikk og dans 6. Ser du positivt på livet? ja som regel og spesielt nå 7. Er du omsorgsfull? ja 8. Liker du å gå på kino? ikke spesielt godt 7. Liker du håndarbeid/og hobbyting? ja, men ikke broderi-liker litt grovere saker 9. Er du (i relasjon til andre) en som bare gir eller bare tar, eller begge deler? føler at vi er helt likestilt der 10. Hva gjør deg glad? å, det er så mye, men mine barn og kjæresten min gjør meg alltid glad
Gjest StoreSky Skrevet 16. desember 2007 #11 Skrevet 16. desember 2007 1. Er begge dine foreldre norske? Ja, men er nok "mye" rart i blodet for det! (samisk, finsk, muligens russisk) 2. Baksnakker du mye? Nei, ikke ondsinnet sladder iaf. Prater OM javisst! 3. Blir du fort sjalu på andre? Enkelte personer ja, men andre nei. Merkelig det der... Noen personligheter som bare tigger sjalusi hos meg. 4. Har du barn? Ja en datter. 5. Er du glad i musikk/dans? Musikk ja, kunne jeg ikke leve uten. Men dans klarer jeg meg fint uten. Har ca 5 venstreføtter, 4 høyreføtter, og armer som ikke er en del av meg selv... 6. Ser du positivt på livet? Noen ganger. NÅ er jeg positiv, glad og sterk. Men har perioder med depresjon som gjør at da er alt mørkt og jeg krisemaksimerer kolosalt. 7. Er du omsorgsfull? Mot venner og familie ja. Og kollegaer. Er generelt opptatt av andres ve og vel. 8. Liker du å gå på kino? Ja, men gjør det alt for sjeldent. 7. Liker du håndarbeid/og hobbyting? Ideen er god, men ikke noe for meg i praksis. Blir fort lei. 9. Er du (i relasjon til andre) en som bare gir eller bare tar, eller begge deler? Tror og håper jeg gjør begge deler! Men er flinkere til å gi.... Føler meg så sårbar når jeg skal få hjelp av andre. 10. Hva gjør deg glad? Kjæresten!!! At ting går på skinner (jobb, økonomi, barn, etc) En god konsert med venner og kjærester. Når sola begynner og varme på våren. Snøen som faller og det er julestemning inne og ute. At jeg kjenner meg frisk og sterk og glad inni meg...
Amalie_85 Skrevet 16. desember 2007 #12 Skrevet 16. desember 2007 1. Er begge dine foreldre norske? Jepp 2. Baksnakker du mye? Sammen med sambo kan det bli litt men heldigvis ikke mye negativt 3. Blir du fort sjalu på andre? Nei 4. Har du barn? Snart, og han har jo en jeg låner når han er her 5. Er du glad i musikk/dans? Ja, forsåvidt 6. Ser du positivt på livet? Ja, 97%av tiden hvertfall 7. Er du omsorgsfull? Det vil jeg si 8. Liker du å gå på kino? Ja 7. Liker du håndarbeid/og hobbyting? Jaaaaaaa, skulle sett stua mi 9. Er du (i relasjon til andre) en som bare gir eller bare tar, eller begge deler? Litt begge deler Men mest gir 10. Hva gjør deg glad? å det er mye. Sambo, snø, jul, lillemann kommer å gir meg klem uten grunn, mammaen min gjør meg gla, graviditeten, ferie, blomster, fugler, naturen, gaver, gi gaver. Sommer, sol, glade barn, huset. Mat....egentlig det meste :rødme:
Kosemose Skrevet 16. desember 2007 #13 Skrevet 16. desember 2007 Spørsmål: 1. Er begge dine foreldre norske? Ja 2. Baksnakker du mye? tja, jeg snakker om andre mennesker uten at de er til stede, så da må vel svaret bli ja? Men prøver å tenke over hva jeg sier om hvem og til hvem... 3. Blir du fort sjalu på andre? Nei, tror ikke det 4. Har du barn? ja 5. Er du glad i musikk/dans? Veldig!! 6. Ser du positivt på livet? Ja absolutt!! 7. Er du omsorgsfull? Både og 8. Liker du å gå på kino? Iblant 7. Liker du håndarbeid/og hobbyting? Skulle ønske at svaret var ja, men... nei. 9. Er du (i relasjon til andre) en som bare gir eller bare tar, eller begge deler? Jeg syns nok det er lettere å gi enn å få, men blir ekstremt glad når noen viser meg omtanke, og trives best i likeverdige relasjoner. 10. Hva gjør deg glad? At yndlingssangen min pluttselig kommer på radio, å le til jeg nesten gråter sammen med noen, når noen sier noe ektefølt og pent til meg, fine vårdager.
Gjest joje Skrevet 16. desember 2007 #14 Skrevet 16. desember 2007 Spørsmål: 1. Er begge dine foreldre norske? Nei 2. Baksnakker du mye? Egentlig ikke. 3. Blir du fort sjalu på andre? Nei, er egentlig ganske fornøyd med hvordan jeg har det selv. 4. Har du barn? Nei. 5. Er du glad i musikk/dans? Ja, til en viss grad. Er ikke så veldig kulturell av meg da, og er ikke så glad i alternative ting. 6. Ser du positivt på livet? Ja. 7. Er du omsorgsfull? Jeg prøver så godt jeg kan, men er ikke så veldig omsorgsfull av natur. 8. Liker du å gå på kino? Ja, så lenge kinolokalene er gode. 7. Liker du håndarbeid/og hobbyting? Jeg er glad i å strikke, men er ikke spesielt kreativ av meg. 9. Er du (i relasjon til andre) en som bare gir eller bare tar, eller begge deler? Litt begge deler tror jeg. 10. Hva gjør deg glad? Kjæresten min, familien min og hunden min, dyr, sommer og sol, god mat, gode resultater på skolen og mye mer...
Gjest Frk Åberg Skrevet 18. desember 2007 #15 Skrevet 18. desember 2007 1. Er begge dine foreldre norske? Ja. 2. Baksnakker du mye? Litt. Dvs. jeg prøver å ikke snakke stygt om andre, men det hender jeg trenger å få utløp for frustrasjon. Jeg kan imidlertid ikke fordra miljø med baksnakkekultur. 3. Blir du fort sjalu på andre? Nei. 4. Har du barn? Nei. 5. Er du glad i musikk/dans? Ja! 6. Ser du positivt på livet? Ja. 7. Er du omsorgsfull? Ja. 8. Liker du å gå på kino? Ja. 7. Liker du håndarbeid/og hobbyting? Ja, jeg har alltid diverse prosjekter på gang. 9. Er du (i relasjon til andre) en som bare gir eller bare tar, eller begge deler? Begge deler, men jeg syns det er lettere å gi enn å ta. 10. Hva gjør deg glad? Det kan være så mangt av tilfeldige småting. Jeg er lett å glede.
Gjest Wolfmoon Skrevet 18. desember 2007 #16 Skrevet 18. desember 2007 (endret) 1. Begge er norske. 2. Nja, må nok si ja hvis det er noen jeg virkelig ikke liker. 3. Tror med hånden på hjertet jeg kan si at jeg aldri har vært sjalu i hele mitt liv! 4. Nei, heldigvis ikke. 5. Elsker både å høre på musikk og danse. Men bare hvis det er musikk jeg liker i begge tilfellene 6. Er ikke utpreget positiv til livet, men jeg prøver å leve etter regelen om at jeg aldri skal angre på noe jeg har gjort! Det har iallefall fungert bra hittentil, så får jeg heller være negativ på forhånd. 7. Jeg er omsorgsfull med forbehold. Liker f.eks. ikke barn, men elsker dyr. Er nok ikke av de mest omsorgsfulle ovenfor folk jeg ikke kjenner, men venner kan alltid komme å få omsorg. 8. Liker kino, hvis det er noen filmer jeg har lyst til å se. Går ikke bare på kino for å gå på kino. 9. Liker absolutt ikke håndarbeid. Hva er egentlig hobbyting? Liker hobbyene mine som er musikk, film, data, spill, dyr og ridning. 10. Jeg kan både gi og ta i et forhold, men det kommer an på dagsformen og hvem det er jeg forholder meg til. Noen ganger kan jeg bare gi, noen trenger jeg bare å ta! 11. Utrolig mye kan gjøre meg glad. Altfra en ridetur i skogen på en fin dag (hadde nettopp det) til å se et blad falle fra et tre eller få et smil på en overfylt buss! Endret 18. desember 2007 av Wolfmoon
Cottoncandy Skrevet 18. desember 2007 #17 Skrevet 18. desember 2007 Spørsmål: 1. Er begge dine foreldre norske? Ja 2. Baksnakker du mye? Blir feil å si nei. Men så lite som overhodet mulig. Prater ikke negativt om andre til andre, da holder jeg det heller for meg selv. Kan ikke fordra baksnakking. 3. Blir du fort sjalu på andre? Nei 4. Har du barn? Nei 5. Er du glad i musikk/dans? Ja, det er jeg! 6. Ser du positivt på livet? Ja, prøver iallefall! 7. Er du omsorgsfull? Ja, det vil jeg påstå 8. Liker du å gå på kino? Ja, men går likevel ikke så ofte på kino. Hadde vi hatt bedre tilbud her i byen hadde jeg absolutt gått mer. Blir for drøyt å betale 80-90kr for noe så elendig synes jeg En gang i blant er jo koselig! 7. Liker du håndarbeid/og hobbyting? Ja, det gjør jeg. Men er for utålmodig til å holde på med sånt for mye. 9. Er du (i relasjon til andre) en som bare gir eller bare tar, eller begge deler? Begge deler 10. Hva gjør deg glad? Det er mye som gjør meg glad. Men kjæresten, familien, gode venner og hunden min, spesielt.
*Butterfly* Skrevet 18. desember 2007 #18 Skrevet 18. desember 2007 1. Er begge dine foreldre norske? Nei. Moren min er polsk. 2. Baksnakker du mye? Tja. Litt kanskje. 3. Blir du fort sjalu på andre? Det hender, men ikke ofte. 4. Har du barn? Nei. 5. Er du glad i musikk/dans? Ja. 6. Ser du positivt på livet? Som oftest ja. 7. Er du omsorgsfull? Liker å tro det, hvert fall. 8. Liker du å gå på kino? Ja, men gjør det veldig sjeldent. 7. Liker du håndarbeid/og hobbyting? Ja, men får lite tid til det. 9. Er du (i relasjon til andre) en som bare gir eller bare tar, eller begge deler? Vet ikke. Begge deler tenker jeg. 10. Hva gjør deg glad? Andre som er glade og positive
Småsmurf Skrevet 18. desember 2007 #19 Skrevet 18. desember 2007 Spørsmål: 1. Er begge dine foreldre norske? Ja 2. Baksnakker du mye? Ikke mer enn normalt, selv om jeg prøver å la være 3. Blir du fort sjalu på andre? Nei egentlig ikke 4. Har du barn? Nei ikke enda 5. Er du glad i musikk/dans? JAAA 6. Ser du positivt på livet? Prøver på det ja 7. Er du omsorgsfull? Ja 8. Liker du å gå på kino? Tja... Litt opp og ned egentlig.. 7. Liker du håndarbeid/og hobbyting? Yes! 9. Er du (i relasjon til andre) en som bare gir eller bare tar, eller begge deler? Begge deler 10. Hva gjør deg glad? Mannen min faktisk :rødme: Og snø, julepynt, familien, barn og en hel haug andre ting
fuerza Skrevet 18. desember 2007 #20 Skrevet 18. desember 2007 Spørsmål: 1. Er begge dine foreldre norske? Jepp 2. Baksnakker du mye? Nei, lite. Synes baksnakking er ukomfortabelt. 3. Blir du fort sjalu på andre? Ja! Uheldigvis.. 4. Har du barn? Nei 5. Er du glad i musikk/dans? Elsker musikk. Danser aldri offentlig 6. Ser du positivt på livet? I bunn og grunn, ja 7. Er du omsorgsfull? Veldig 8. Liker du å gå på kino? Elsker det!!! 7. Liker du håndarbeid/og hobbyting? Liker tegning og å være kreativ 9. Er du (i relasjon til andre) en som bare gir eller bare tar, eller begge deler? Jeg har i det siste reflektert over hvor mye jeg tar i mot for andre. Andre kommer til meg og tømmer alle sine bekymringer. Merker jeg begynner å få nok. Jeg har egne bekymringer jeg må bearbeide også. 10. Hva gjør deg glad? Venner. Å bli satt pris på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå