Milly:) Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Hva gir man i julegave når forholdet er helt nytt? Vil ikke kjøpe noe som er for dyrt, for billig, for kjedelig eller for betydningsfullt... det er så vanskelig! Noen som kan gi meg tips..?
Gjest Silmarill Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Tja, hvor nytt er forholdet da, og evt. hva slags interesser har han? Hva liker han?
Milly:) Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2007 Det er veldig nytt, derfor er det vanskelig å kjøpe noe personlig, synes jeg.
Kandis Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Hva som er for dyrt eller for billig er vanskelig for oss å svare på, det lureste er vel om dere blir enige om en ca sum.....
janne84 Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 hva med en genser? eller noe godlukt? et blad han liker sammen med noen godteri? eller to biletter til kino, teater etc... lage gavekort på massasje Finnes veldig masse man kan gjøre...
Wonders Skrevet 23. desember 2007 #6 Skrevet 23. desember 2007 (endret) Jeg hadde kjent sambo i 2 uker før han fyllte år... Fikk gravert inn initialene hans på mansjettknapper, og han likte det veldig godt, de var av sølv og kostet ikke all verden... Classy og personlig. Brukte en gullsmed i kirkeristen ved domkirken ved Karl Johan, med inngang fra hovedgaten. Rask, nyyyydelig og profft gjort av en gullsmed! Endret 23. desember 2007 av Wonders
Gjest Opa Skrevet 23. desember 2007 #7 Skrevet 23. desember 2007 Klokke er vel en klassisk første-gave
Milly:) Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. desember 2007 Takk for gode tips Ble noen klær og en bra film i år. Litt kjedelig, men trygg gave.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå