SnillMito Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Puling på julaften, eller sømmer ikke slikt seg mtp at Jesus døde på korset denne dagen og slikt?
Amanlis Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Pul i vei for Jesus døde på korset på langfredag.
Gjest Eugene Onegin Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 (endret) SnillMito....Vær så snill og ta litt kristendomm kunskap. Jesus døde ikke på korset i Jula..Han skal ha blitt født i jula uansett jeg skal ikke pule på julaften...Jeg puler bare på lillejulaften Endret 15. desember 2007 av Eugene Onegin
Gjest Silmarill Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 Puling på julaften, eller sømmer ikke slikt seg mtp at Jesus døde på korset denne dagen og slikt? Døde på korset denne dagen? Kremt, kremt, det er jo totalt feil For å si det sånn så planlegger aldri samboer og jeg når vi skal pule uansett da.....
Hedda-78 Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 Vil man ha englebarn, må de jo nødvendigvis lages i julen, mener jeg.
Gjest Grafica Skrevet 15. desember 2007 #6 Skrevet 15. desember 2007 Jeg har store planer jeg ;D kjøpt myke mørgenkåper til oss i julegave, fyr på peisen...første julegaven han får er meg, hihi
Gjest Qha Skrevet 15. desember 2007 #7 Skrevet 15. desember 2007 Puling på julaften, eller sømmer ikke slikt seg mtp at Jesus døde på korset denne dagen og slikt? Ikke var jeg den ivrigste i religionstimene på skolen, men jeg holder da i allefall styr på hvorfor vi feirer jul. Dette, SnillMito, må da være direkte pinlig ? Men når det er sagt, ta opp igjen spørsmålet til påske du
Gjest StoreSky Skrevet 15. desember 2007 #8 Skrevet 15. desember 2007 Svar: Det håper jeg virkelig!!! =
Gjest Helen Parr Skrevet 15. desember 2007 #10 Skrevet 15. desember 2007 Alle våre tre gutter er født på høsten. Om vi skal gjøre det denne julaften også, er imidlertid noe usikkert i skrivende stund.
hjertesukka Skrevet 15. desember 2007 #11 Skrevet 15. desember 2007 Venter iallefall til barnetoget har gått.
mamut75 Skrevet 15. desember 2007 #12 Skrevet 15. desember 2007 SnillMito....Vær så snill og ta litt kristendomm kunskap. Jesus døde ikke på korset i Jula..Han skal ha blitt født i jula uansett jeg skal ikke pule på julaften...Jeg puler bare på lillejulaften Så bra kommentar at jeg bare måtte sette inn en lattersmiley hehe.
Yme Skrevet 15. desember 2007 #13 Skrevet 15. desember 2007 Nei neineinei neineinei neineinei neineinei nei nei nei tretris sangen
Yme Skrevet 15. desember 2007 #14 Skrevet 15. desember 2007 (endret) Jeg leste forresten at Jesus ikke kan ha blitt født på julaften, utafra noen regnestykker de har gjort om den dærre julestjerna. Julaften er uansett en tradisjon kristendommen dro med seg fra vikingene. Endret 15. desember 2007 av Yme
Amalie_85 Skrevet 15. desember 2007 #15 Skrevet 15. desember 2007 hihi, jeg bryr meg ikke om jeg puler når han ble født eller døde. Men det blir nok ikke noe på meg på julaften Vi har ikke eget soverom denne dagen, så da passer det dårlig
Mann35 Skrevet 15. desember 2007 #17 Skrevet 15. desember 2007 Jeg skal ikke pule mer i år... Sist jeg pulte var i januar eller februar og det får holde (og jeg kødder ikke!) Hilsen gift småbarnspappa Dette kan høres tragisk ut, men det som er mest tragisk er at det er jeg som ikke vil...
Gjest StoreSky Skrevet 15. desember 2007 #18 Skrevet 15. desember 2007 Jeg skal ikke pule mer i år... Sist jeg pulte var i januar eller februar og det får holde (og jeg kødder ikke!) Hilsen gift småbarnspappa Dette kan høres tragisk ut, men det som er mest tragisk er at det er jeg som ikke vil... Så så! Vil man ikke, så vil man ikke.
ÆeStæshk Skrevet 16. desember 2007 #19 Skrevet 16. desember 2007 På pulaften kommer juletissen! Men sånn ellers... ser ikke hvorfor man ikke kan pule på julaften. I grunn ser jeg ikke hvorfor man ikke kan pule på langfredag heller jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå