Gå til innhold

Taxi fra Bergen sentrum til Flesland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva vil det koste, sånn ca?

Skrevet

På dagtid en venlig hverdag tror jeg de koster ca 200. Det var et drosjeselskap som opererte med dette som fastpris for en stund siden, husker ikke hvilket.

Er det helg og håpløst tidspunkt blir det verre. Sist jeg reiste, kl 4.30 en søndsgsmorgen kostet herligheten meg litt over 500 kr...

Skrevet

Takk! Det er på dagtid, så da er det jo ikke så ille. Må reise med taxi siden jeg har med en katt.

Skrevet

Det er Norgestaxi som har tilbud om fastpris. Mandag - fredag mellom 0600-1800 koster det 260,- fra sentrum - Flesland og motsatt.

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Jeg betalte ganske nylig litt over 300 kroner.

Gjest Starkitten_utlogget
Skrevet

Nå sitter jeg faktisk på en taxi sentral og booker, så tenkte jeg måtte svare ;)

Som sagt, det spørs hvortid på døgnet.

Fra 06-1800 i ukedagene, koster det ca 280 fra sentrum

Andre tider, ca 320 kr :)

Gjest Bergensgjest
Skrevet

Var i Bergen ved et par anledninger tidligere i høst, og vil bare gjøre oppmerksom på at du risikerer å måtte vente LENGE på taxi. Selv de gangene vi hadde forhåndsbestilt taxi, kom ikke taxien før mellom 30 og 60 minutter etter at vi hadde bestilt den. De gangene vi ikke bestilte på forhånd, tok det vel omtrent en time før taxien kom.. Bare til informasjon, sånne ventetider er jeg nemlig ikke vant med i Oslo, og skal du rekke et fly bør det jo inn i tidsskjemaet :)

Skrevet

Hvis du mener at du må ta taxi i stedet for flybuss fordi du har med deg katt, så stemmer ikke dette. Jeg har hatt med meg dyr på flybussen mange ganger, har aldri vært et problem.

Skrevet
Var i Bergen ved et par anledninger tidligere i høst, og vil bare gjøre oppmerksom på at du risikerer å måtte vente LENGE på taxi. Selv de gangene vi hadde forhåndsbestilt taxi, kom ikke taxien før mellom 30 og 60 minutter etter at vi hadde bestilt den. De gangene vi ikke bestilte på forhånd, tok det vel omtrent en time før taxien kom.. Bare til informasjon, sånne ventetider er jeg nemlig ikke vant med i Oslo, og skal du rekke et fly bør det jo inn i tidsskjemaet :)

Jeg har tatt en god del taxi i Bergen, og aldri opplevd sånne ventetider (unntaket er om man bestiller taxi en lørdags kveld f.eks.). Jeg har aldri opplevd å måtte vente mer enn 10-15 min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...