Gjest Eugene Onegin Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Er ikke verden bare fantastisk
mysan Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Jo, det er den. I hvert fall her på denne siden. De er muligens ikke helt enig på den andre siden...
Gjest Peachbud Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Vær den forandringen du ønsker i verden.
SnillMito Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 Jo, det er den. I hvert fall her på denne siden. De er muligens ikke helt enig på den andre siden... Hvilken "side"?
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 Hvilken "side"? TS er hinduist og tror veldig på liv etter døden, så hun henviste vel til det hinsidige og de høyere makter...
Tabris Skrevet 15. desember 2007 #6 Skrevet 15. desember 2007 (endret) Vær den forandringen du ønsker i verden. Amen to that. (Jeg regner med Mysan mente den andre siden av kloden hvor de fattige befinner seg?) Endret 15. desember 2007 av Tabris
Gjest Eugene Onegin Skrevet 15. desember 2007 #8 Skrevet 15. desember 2007 TS er hinduist og tror veldig på liv etter døden, så hun henviste vel til det hinsidige og de høyere makter... er jeg blitt kvinne...faen da må jeg sitte å tisse jeg mener livet i den materielle verdne er fantastisk og det som kommer etter den åndelige verden. Alle liv uansett hvilken kropp vi har er fantasitsk.
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2007 #9 Skrevet 15. desember 2007 er jeg blitt kvinne...faen da må jeg sitte å tisse jeg mener livet i den materielle verdne er fantastisk og det som kommer etter den åndelige verden. Alle liv uansett hvilken kropp vi har er fantasitsk. Eh...ikke deg men hun som kom med kommentaren.
mysan Skrevet 15. desember 2007 #10 Skrevet 15. desember 2007 Hvilken "side"? 3.verden og ellers alle som ikke har det bra. De lever litt på motsatt side av meg... sånn rent forenklet tenkt. TS er hinduist og tror veldig på liv etter døden, så hun henviste vel til det hinsidige og de høyere makter... Og det var ikke TS som kom med den kommentaren, det var meg. Amen to that. (Jeg regner med Mysan mente den andre siden av kloden hvor de fattige befinner seg?) Ja, sånn grovt sett. Eh...ikke deg men hun som kom med kommentaren. Og som sagt, det var meg og jeg var ikke TS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå