Gå til innhold

Er ikke verden fantastisk

Anbefalte innlegg

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Er ikke verden bare fantastisk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, det er den. I hvert fall her på denne siden. De er muligens ikke helt enig på den andre siden...

Gjest Peachbud
Skrevet

Vær den forandringen du ønsker i verden.

Skrevet
Jo, det er den. I hvert fall her på denne siden. De er muligens ikke helt enig på den andre siden...

Hvilken "side"?

Skrevet
Hvilken "side"?

TS er hinduist og tror veldig på liv etter døden, så hun henviste vel til det hinsidige og de høyere makter...

Skrevet (endret)
Vær den forandringen du ønsker i verden.

Amen to that.

(Jeg regner med Mysan mente den andre siden av kloden hvor de fattige befinner seg?)

Endret av Tabris
Gjest Eugene Onegin
Skrevet
TS er hinduist og tror veldig på liv etter døden, så hun henviste vel til det hinsidige og de høyere makter...

er jeg blitt kvinne...faen da må jeg sitte å tisse

jeg mener livet i den materielle verdne er fantastisk og det som kommer etter den åndelige verden. Alle liv uansett hvilken kropp vi har er fantasitsk.

Skrevet
er jeg blitt kvinne...faen da må jeg sitte å tisse

jeg mener livet i den materielle verdne er fantastisk og det som kommer etter den åndelige verden. Alle liv uansett hvilken kropp vi har er fantasitsk.

Eh...ikke deg men hun som kom med kommentaren. :eeeh:

Skrevet
Hvilken "side"?

3.verden og ellers alle som ikke har det bra. De lever litt på motsatt side av meg... sånn rent forenklet tenkt.

Og det var ikke TS som kom med den kommentaren, det var meg.

Amen to that.

(Jeg regner med Mysan mente den andre siden av kloden hvor de fattige befinner seg?)

Ja, sånn grovt sett.

Eh...ikke deg men hun som kom med kommentaren. :eeeh:

Og som sagt, det var meg og jeg var ikke TS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...