Gå til innhold

Egendesignede t-skjorter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal prøve å få trykt en t-skjorte med egendesignet logo på. Har sett mange steder bla. spreadshirt, fotoknudsen etc. Men ingen vil trykke egne design på andre t-skjorter enn hvite, og min logo passer ikke akkurat på en hvit t-skjorte. :kjefte:

Er det noen som vet om et sted man kan få sitt eget design på en farget t-skjorte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant løsningen! Og skriver det her for å tipse andre :)

Den amerikanske versjonen av spreadshirt ville trykke på alle mulige farger. Billigere enn den norske versjonen av siden var det også, til og med når frakt er inkludert. Men skjorten kommer ikke frem til jul, da.

Skrevet

Har du prøvd sånn stryke-på-ark som du kan kjøre gjennom din egen printer, klippe ut og stryke på det plagget du vil? Funker fint det også.

Skrevet
Har du prøvd sånn stryke-på-ark som du kan kjøre gjennom din egen printer, klippe ut og stryke på det plagget du vil? Funker fint det også.

Blir ikke de grustomt stive og går av i vask?

Dette er sikkert en god idé for mange, men ikke for meg. Har ikke printer, og dette var et prøveprosjekt for en selvstendig næringsdrivende som hadde lyst på tskjorter med logoen sin på. Slitsomt å sitte å stryke på 100-vis av t-skjorter.

Skrevet
Jeg fant løsningen! Og skriver det her for å tipse andre :)

Den amerikanske versjonen av spreadshirt ville trykke på alle mulige farger. Billigere enn den norske versjonen av siden var det også, til og med når frakt er inkludert. Men skjorten kommer ikke frem til jul, da.

Supert at du linket det, har lett selv :D Tusen takk!

Skrevet
Blir ikke de grustomt stive og går av i vask?
Nei.

Slitsomt å sitte å stryke på 100-vis av t-skjorter.

:fnise: Trodde du bare skulle ha en jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...