Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bra og nyttige tips i dem, eller er det bare "same old" som står i alle magasiner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo lese hva Morgenbladet mener om den boken, det oppsummerer ganske bra, syns jeg! :)

(Men nei, jeg har den ikke selv. Og ikke vil jeg ha den heller. ;) )

Skrevet

Har den ikke, men ønsker meg den til jul :)

Har smugtittet litt i bokhandelen, og jeg synes den virker bra. Liker godt at det er produkt-anbefalinger i den også, selv om det er i høyere prisklasser.

Gjest Audrey Horne
Skrevet

Jeg har bare bladd i de bøkene, og for meg så virket de veldig grunnleggende, overfladiske samt spekket med snikreklame.

Skrevet
Jeg har bare bladd i de bøkene, og for meg så virket de veldig grunnleggende, overfladiske samt spekket med snikreklame.

Dette vil jeg si meg hjertens enig i! Jeg har også snikbladd i dem i bokhandelen. Og for meg virker det som om dette er reklamebøker. På nesten hver side står det lister over produkter man må ha for at man skal bli like vakker som Vendela. Og det er selvsagt KUN disse produktene som hjelper. :kaffe:

Skrevet

Nei, men jeg har veldig lyst på den Vendela's Beauty Bible :jepp:

• 2 uker senere...
Gjest BeautyQueen
Skrevet

Har hele boken. Og der er mye bra tips om alt når det gjelder skjønnhet og velvære ! , står om trening og sunn mat også. og hud , hår , manikyr,pedikyr , kropp , spa. Osv. Liker den veldig godt jeg.

Skrevet

Jeg har den største, Beauty bible.. Digger den, kjempe masse fine råd om det meste innen skjønnhet og velvære..

Skrevet

Fikk den til jul og er veldig fornøyd:) Er verken sminke-hudpleie eller hårekspert så jeg syns jeg lærte mye nytt. Kjekt å ha i bokhylla:)

Skrevet

har lånt den store boken på biblioteket, kan ikke si jeg lærte så mye nytt akkurat.

Skrevet

Fikk til bursdagen min jeg. Er veldig fornøyd med den...

Og ang. produktomtaler, så er det bare eksempler på produkter og hun legger ofte til ekspempler på rimeligere alternativer også.

Hun presiserer også i boken at den ikke er sponset av noen, det er kun hennes favoritter av produkter og forslag...

Synes man bør ha gjort mer enn bla i den i bokhandlen før man uttaler seg, dette er en rimelig tykk bok og man får ikke inntrykk av hvordan den er av så lite...

Skrevet

Jeg fikk den til jul, og er så langt kjempefornøyd med den! Mye nyttige fakta, og produktanbefalingene er både i høye og lavere prisklasser.

Anbefaler den til alle som er opptatt av hud, hår, kropp, velvære, makeup....

Skrevet

Har ein av dei små, syns den verka gøyal (har ikkje fått lese den endå). Eg fekk faktisk nesten litt lyst på Pia si bok også....

Skrevet

Takke meg til Morgenbladets anmeldelse - det var det jeg trengte for å en gang for alle få bekreftet samtlige av mine fordommer hva slike bøker angår.

Gjest Morgan le Fay
Skrevet
Takke meg til Morgenbladets anmeldelse - det var det jeg trengte for å en gang for alle få bekreftet samtlige av mine fordommer hva slike bøker angår.

Jepp. :) Den fikk meg faktisk til å bestille nytt abonnement på Morgenbladet.

Skrevet

Gurimalla, jeg skal lese Pias bekjennelser, takk for tipset Discokula. :wow:

Skrevet (endret)
Gurimalla, jeg skal lese Pias bekjennelser, takk for tipset Discokula. :wow:

You are welcome, Gulphild ;) Eg trur den er råbra!

Endret av Discokula
Gjest Gjest_cammie_*
Skrevet

Jeg har den og liker den - den er jo det den er, og det burde de jo vite de som kjøper den. Det er ikke dyp literatur, men et stoooort dameblad med masse gode tips, og også tips om konkrete produkter (både såkalt dyre og budsjett ;) )

Skrevet

Er det slik at alt som står i de små, også står i den store?

Gjest Gjest_cammie_*
Skrevet
Er det slik at alt som står i de små, også står i den store?

Den store er alle de små til sammen. Så prismessig lønner det seg å kjøpe den store i forhold til de små...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...