Respect Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Jeg opptrer i en del konkurranser og show og det er dermed nødvendig med store mengder hårspray. Problemet er å få vasket det ut igjen. Ofte har jeg brukt vanlig shampo tre ganger uten at håret har blitt helt rent. Er det en spesiell renseshampo jeg burde kjøpt istedet?
Gjest Elfrida Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Jeg har ikke noe spesielt tips om shampo, men jeg syns det hjelper å gre gjennom håret før vasking.
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Jepp, det finnes spesielle renseshampoer. Hør med frisøren. Jeg har brukt to forskjellige, den ene fra Sebastian og den andre fra Schwarzkopf. Fine begge to.
Respect Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. desember 2007 Jepp, det finnes spesielle renseshampoer. Hør med frisøren. Jeg har brukt to forskjellige, den ene fra Sebastian og den andre fra Schwarzkopf. Fine begge to. Takk for tips. Tenkte jeg skulle se om jeg ikke kunne finne noe på LF eller lignende sider. Husker du hva disse shampoene heter?
Gjest Elfrida Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 Prøv Aveda Hair Detoxifier, den fås på LF. Jeg har ikke prøvd akkurat den, men mange andre Aveda-produkter og er kjempefornøyd med alt jeg har prøvd.
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2007 #6 Skrevet 15. desember 2007 Redken sin renseshampoo er knallbra.
Gjest Audrey Horne Skrevet 15. desember 2007 #7 Skrevet 15. desember 2007 Redken sin renseshampoo er knallbra. Jeg bruker også denne, veldig fornøyd, og den er billig på LF.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå