Gå til innhold

Maggie Sottero, modell "Sarchi".....hjelp meg!

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Noen må jo dra opp nivået ikke sant.

Minnie

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er enig i at merket på kjolen ikke spiller noen rolle. MEN jeg hjelper som sagt jenter med alt fra A til Å når det gjelder bryllup. Og kjolen står selvsagt i fokus for de aller fleste jentene.

Poenget mitt er at, desto billigere kjole du får. Desto værre kvalitet får du også. Sottero kjolene er ikke de aller værste... det jeg synes med de er at de er brukt opp og de har ikke fornyet seg. Og de aller fleste kundene jeg har vil ikke ha en brudekjole som drukner i mengden.

VW kjolene er fantastiske fordi det er utrolig god passform og den er bra sydd. Lilly kjolene er vel det værste jeg kan tenke meg. Man kan se at de ikke eier passform og stoffet er billig. Men det finnes også andre merker som ikke er så dyre som VW som sitter fantastisk. Demetrios er faktisk en av de... de er sydd på en sånn måte at jentene får flott fasong og den sitter pent. Pronovias er også bra... men de har bestemt seg for å ikke leie ut kjolene sine. Og det er vel en grunn til det... de tåler ikke stort.

Dette høres vel klysete ut, men det er overhodet ikke sånn ment. Men jenter... vil dere ikke være litt spesielle den dagen? Dere vil vel ikke gifte dere i en kjole som ingen overhodet husker dagen etter?

Påskehilsen fra meg

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Dette høres vel klysete ut, men det er overhodet ikke sånn ment. Men jenter... vil dere ikke være litt spesielle den dagen? Dere vil vel ikke gifte dere i en kjole som ingen overhodet husker dagen etter?

Hvis du tar en titt på kjolene som mange av KG brudene skal bruke/har brukt så finner du mye likt, mye klassiske bløtkakekjoler og holdningen om at "kan ikke bruk sånn og sånn kjole" er veldig utbredt. Dermed blir det mange lite minneverdige kjoler.

Minnie

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er nettopp det jeg har gjort! Jeg har sett noen grusomme bilder her inne. Beklager jenter.

Det som forundrer meg mest er faktisk hvordan de sitter på, ikke selve merket og kjolen. Noen ganger når jeg har jenter som skal gifte seg i billige kjoler så må faktisk skredderen min ta fra hverandre hele kjolen og sy den sammen på nytt igjen for at den skal sitte pent.

Når du ser at kjolen er for lang, den sitter ikke pent i livet, den striper seg. Da vet dere at dere har fått feil kjole eller at skredderen ikke har gjort en god nok jobb.

Jo da Minnie, det finnes mange bløtkake kjoler som ikke er pene. Men det finnes også like mange kjoler som er fine, men som sitter som en sekk på jentene. Der kommer kvalitet inn i bildet... De kjolene som er sydd bra og som har fine stoffer. Og det trenger ikke være VW, de sitter på en helt annen måte.

P.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jo da Minnie, det finnes mange bløtkake kjoler som ikke er pene. Men det finnes også like mange kjoler som er fine, men som sitter som en sekk på jentene.

Det er ikke alltid kjolens feil at den ikke sitter pent, mange jenter velger feil kjole til sin kroppsfasong- og mange glemmer at ett korsett kan gjøre underverker for en brudekjole.

Minnie

Skrevet

Er jo selvsagt enig i at kjolen skal være fin, den skal sitte bra, passe og alt det der. Selvsagt!

Men det er vel ikke bare de kjempekjempedyre kjolene som gjør det vel? Og de dyre har sikkert god kvalitet, men jeg tviler på at de litt billigere ikke holder mer enn bra nok for en dag. Og det er jo tross alt bare en dag du skal bruke denne kjolen, det er liksom ingen tur til Galdhøpiggen, akkurat... :blunke:

Men for all del, alle skal få ha den kjolen de vil ha, at du liker kjolen selv er jo det viktigste uansett. Bare mener litt for meg selv jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...