Gå til innhold

Passer sikkert inn her.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg må bare få ut litt. Sitter her i dritthumør pga en jeg liker, som liker meg. Skulle ønske jeg var med han nå, men tør ikke ta initiativ å spør om vi skal finne på noe. Var jo med han i går, men det føles lenge siden ut. En annen ting er at jo mer jeg savner og venter på en melding eller noe, jo mer føler jeg han hater meg. Det er jo ikke normalt å tenke sånn? Jeg vet ikke, avogtil har jeg disse kjipe dagene, venninna mi gikk ut med en annen og droppet avtalen med meg, og jeg føler meg.. tja verdiløs.

Sitter og tenker at i går på denne tiden lå jeg i armene hans og hadde det kjempefint men nå føler jeg meg hatet. Jeg må være skrudd i hodet, har bare lyst å være i armene hans for resten av livet (ja ok litt overdrevent men dere skjønner) Har jo bare kjent han siden lørdag og allerede blitt kjempeglad i han. Har faktisk ikke tenkt på sex nesten en gang (selv om det hadde vært gøy det) men tenker bare på å "kose" og være sammen med personen og gjøre noe med han. Jeg tror jammen meg jeg er blitt forelsket :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Send ham en melding da vel? F.eks. en morsom en. Du finner noen her, av alle slag:

www.SMS123.no

Tror du er ganske ung. Det er vanlig å svinge ganske mye i humøret i puberteten. Høyt oppe og langt nede. Kanskje han også er litt slik? Eller kanskje han er sjenert. Vi er som regel ikke alene om å ha det kjipt, selv om det føles slik ut.

De dagene du er i dritthumør, går over. Men hvorfor ikke ta kontakt med ham. Det virker som dere begge liker hverandre... du har jo ingenting å tape!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ærk.. er bare 17 ja, han sier han liker meg og jeg har sagt det samme, mener det så klart, men det er bare en mur et sted som sier "ikke send han en melding du er masete da", men han har spurt meg hver gang, det er vel ikke masete da? Muligens litt absurd i går og sitte å bli så deppa på grunn av dette, men har ikke vært nyforelska på kjempelenge.. kanskije jeg tar motet til meg i dag, selv om ikke det er en stor "bragd", hehe. men går nok bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk*

Husker det så altfor godt selv.... Tenåring og nyforelska.

Hva kan jeg gjøre,hva kan jeg ikke gjøre?

Send han en melding eller noe du. Ikke vær redd for å virke masete,bare vær deg selv.

Vil han ikke ha deg da,så finnes det flere fisker i vannet vet du. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg tror ikke det er noe fare for det :) som en annen dag hadde jeg vært ute med han og på vei hjem sendte jeg en melding (denne hersens mobilen igjen) om når han ville ha meg opp, "NÅ : )" fikk jeg som svar! Er ikke ofte dette skjer meg, har kun skjedd med folk jeg har "lært å like etterhvert" om du skjønner, men han her har jeg vært forelska i lenge. Men jeg har en plan, jeg sender melding utpå dagen, nøyaktig 16.18 og spør om vi skal finne på noe i morra om han ikke er opptatt.

O YEAH!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ofte sånn at vi kvier oss (også voksne) for å ta kontakt med en vi ikke kjenner så godt. Vil ikke mase osv.

(Det finnes en mellomting, ikke ringe 27 ganger på rad osv... :ler: som jeg opplevde en gang. Kunne se på displayet at han hadde ringt da jeg kom hjem, var ikke sammen, hadde bare vært ute en gang med ham. Da ble jeg skeptisk, og kuttet ham ut... Men det vare en svenske, kanskje det er vanlig praksis hos søta bror... :ler: )

Men fra det å mase, er det helt ok å vise at man er interessert. Og når man da får positive tegn tilbake, er jo alt i orden. Får man ikke det, at den andre ikke er like interessert - så har man ikke tapt noe - det er lov å vise sin interesse på en rolig måte, og bare positivt synes jeg. Jeg pleide å tenke (da jeg var single) at jeg ikke tapte verken ansikt eller noe om jeg tok en telefon, sendte en sms el.lign. - jeg var ærlig i min begynnende interesse - også overfor meg selv - og syntes ikke jeg hadde noe å tape. Om han ikke hadde gitt respons, ville jeg sporet over i vennskapshakket igjen, og trukket meg tilbake. Det eneste som da hadde skjedd, var jo at jeg hadde "gitt en kompliment" i form av å vise at jeg er litt interessert i å bli bedre kjent med deg...

Lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Ok takk for masse ord, jeg sendte han en melding nå jeg. HYL der fikk jeg svar.

Ah der var det i boks. Nå må jeg spy :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunhilde
Du har helt rett. Dette er absurd!

Tull og tøys! Det er ikke absurd - det er forelskelse! Nyt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...