Linda644 Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Noen som har prøvd en av de kremene i kilda serien? er den bra? det er 2 kremer en for aldringshud og den andre er fuktighetsgivende eller er begge for aldringshud? kan jeg som er 21 begynne å bruke dette? har ikke lyst til å begynne med det, men kremen høres så fantastisk ut :rødme:
CosiFanTutta Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Jeg har prøvet Kilda Skindiver i snart 2 måneder er veldig godt fornøyd. Jeg har brukt den "vanlige" dagkremen og øyekremen, kjenner ikke til at det er flere typer. Jeg har vært plaget med eksem i pannen, rundt nesen og kinnene. Dette har jeg ikke hatt etter 2-3 ukers bruk av Kilda. Tidligere brukte jeg M.D. Formulation og Matis, men opplever at Kilda har hjulpet meg bedre med mine hud problemer. Eneste ulempen er at kremen kommer i krukke og ikke pumpeflaske, som jeg opplever gjør den mer uhygienisk. Du kan søke på tidligere innlegg jeg har hatt om Kilda, der jeg viste til linker, med både positiv og negativ omtale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå