Gå til innhold

Parforhold: Mann på 58 og kvinne på 33

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Liza_*
Skrevet

En mann gift for fjerde gang er 58 og har nettopp innledet et forhold til yngre kvinne på 33.

Kan det fungere bra eller vil hun være alt for ung for ham? De tilhører ulike genereasjoner - men kan det fungere stabilt og bra?

Hva tror dere, har noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart det kan fungere ,- like sannsynlig som at det ikke kan fungere.

Det er umulig å forutsi noe sånt pga alderen, når vi ikke vet noe som helst annet...

Skrevet

Helt ok! Jeg mener alder er ikke det som er avgjørende for om et forhold fungerer bra. Mest sannsynlig tror jeg han behandler henne bedre enn en mann på 33 år.

Skrevet
Helt ok! Jeg mener alder er ikke det som er avgjørende for om et forhold fungerer bra. Mest sannsynlig tror jeg han behandler henne bedre enn en mann på 33 år.

Beklager, står feil i startinnlegget...han er ikke gift nå.

Jeg tror også det kan gå bra. Men vil han ikke kjede seg dersom han tross alt har vært sammen med eldre kvinner før? Eldre kvinner som vet mer, kan mer, osv.

Gjest Britt Banditt
Skrevet (endret)

Begge er voksne, så det er jo egentlig ikke noen grunn til at det ikke skal fungere pga alder. Jeg tror heller utfordringene kommer senere. Når han blir pensjonist og hun fortsatt er relativt ung.

Endret av Britt Banditt
Skrevet
Han er gift og har henne som elskerinne? :klø:

Vel, ja, slik var det en stund. Nå er han ikke gift lengre.

Skrevet

Jeg tror også det kan gå bra. Men vil han ikke kjede seg dersom han tross alt har vært sammen med eldre kvinner før? Eldre kvinner som vet mer, kan mer, osv.

Vet virkelig og kan virkelig kvinner som er gamlere enn 33 år så mye mer da?

Skrevet

Dersom han har lite livserfaring og hun har mye er de jo ganske likt stilt, er de ikke? dersom det er motsatt kan det vel kanskje oppstå et par utfordringer utenom de andre par støter på...?

Skrevet

Det vet kanskje at det heter "eldre" og ikke "gamlere".

Ellers er det jo verdt å merke seg at når denne mannen er en pensjonist på 70 vil kvinnen være 45. Selvfølgelig kan det fungere, men jeg tror jeg hadde blitt ganske deprimert av å se kjæresten min bli til en gammel mann mens jeg fremdeles var relativt ung.

Skrevet

At en 33-åring kan ha et godt forhold til en 58-åring tror jeg. Tror det vil være litt vanskelig, spesielt når årene går og aldersforskjellen komme tydeligere frem.

Men paret som du referer til tviler jeg på vil holde lenge. En som har vært gift fire ganger og innleder det femte "seriøse" forholdet til elskerinnen sin... Vel, jeg synes det virker som om ingen av de er modne til å ha et seriøst eller sunt forhold.

Skrevet

Jeg er 22 år og min mann er 49, vi har vært sammen i 6 år snart og har det kjempefint. Ingen av oss har tidligere vært i forhold med aldersforskjell, vi bare klikket :) Men han både ser og virker yngre enn alderen tilsier, og jeg får høre at jeg virker eldre, så det veier opp. Om et par med aldersforskjell vil fungere sammen har ingenting med alderen å gjøre, men hvordan menneskene er.

Skrevet

Jeg syntes ikke noe særlig om for store alders forskjeller i seriøse forhold , egentlig bare pga at den andre blir gammel og kanskje pleietrengende mye før den andre+ at man kanskje har forskjellige interesser på forskjellige stadier i livet uten at man greier å se hvor store konsekvenser disse forskjellene vil ha over tid , når man står hodestups midt oppe i en forelskelse .

Men det var min mening :)

Skrevet

Vi har vært sammen i snart 6 år, og vi har heldigvis sterke felles interesser som vi har stor glede av. At min mann blir pleietrengende før meg er bare sånn det er. Det er verdt det etter et langt liv med masse kjærlighet. :)

Skrevet
Jeg er 22 år og min mann er 49, vi har vært sammen i 6 år snart og har det kjempefint. Ingen av oss har tidligere vært i forhold med aldersforskjell, vi bare klikket :) Men han både ser og virker yngre enn alderen tilsier, og jeg får høre at jeg virker eldre, så det veier opp. Om et par med aldersforskjell vil fungere sammen har ingenting med alderen å gjøre, men hvordan menneskene er.

Så når dere ble sammen var du 16 og han 43? :hakeslepp:

Skrevet

:popcorn:

Skrevet

Tviler ikke et sekund på at denne jenten er meget moden for alderen, men han derimot........................

Tipper hun vokser forbi han når hun når 30 års alderen.

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg kan bare svare for meg selv. Jeg er 42 år, jeg kunne ALDRI tenke meg å være sammen med en som var 67. Mine foreldre, onkler og tanter er i denne alderen, og for meg blir dette feil.

Nå skal ikke jeg blande meg bort i hvordan andre har det, for er man lykkelig sammen så har jo alder ingenting å si.

Skrevet

Kanskje ikke...men hans ex-kone®, spesielt den siste, er direktør for en større bedrift og kunne fint ha opptrådt som en besserwisser overfor meg fordi hun har så mange erfaringer og lang fartstid i arbeidslivet.

Jeg har også kompatibel med utdannelse og erfaring, men langt i fra like mye. Hun har også barn i alderen 15-20 år. Jeg har ingen barn.

Skrevet

He, he, he. Regnet med at dere ville reagere sånn ja. Alle tenker at jeg må være VELDIG moden, hvilket kanskje stemmer fordi jeg har opplevd en del, men der alle tar så feil er at han må være VELDIG Umoden. :fnise: Han er sikkert helt unormal osv, osv. Han er faktisk meget intelligent og voksen og godt likt av alle. I alle aldre :)

Vi ble bare forelsket. Shoot us :rødme:

Skrevet

:eeeh:

skal innrømme at jeg hadde hatt veldig vanskelig for å respektere en mann på 43 som ble sammen med en på 16. Uansett hvor "voksen" hun er. Har du noe som helst å snakke med vennene hans om?

tingeling

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...