Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2007 #1 Del Skrevet 14. desember 2007 Hva tenker dere om mannlige kolleger som henger seg opp i/ bryr seg med om man har kontakt med sin eks? Og bare for ha det sagt, virker ikke som han er interessert i meg altså. Men ble litt forundret over denne nyssgjerrigheten fra en mannlig kollega..kanskje det er helt vanlig? Mine kvinnelige kolleger har ikke vært så interressert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2007 #2 Del Skrevet 15. desember 2007 Han har også vært interessert i om jeg har vært gift..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2007 #3 Del Skrevet 15. desember 2007 Vanskeli å si. Han kan like å grafse i andres privatliv, eller være litt betatt av deg, eller tusen andre ting. Hvis du ikke liker spørsmålene, kan du godt si til han at du ikke synes han har noe med det, og at du ikke ønsker fortelle han om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2007 #4 Del Skrevet 15. desember 2007 Vanskeli å si. Han kan like å grafse i andres privatliv, eller være litt betatt av deg, eller tusen andre ting. Hvis du ikke liker spørsmålene, kan du godt si til han at du ikke synes han har noe med det, og at du ikke ønsker fortelle han om det. Liker han godt jeg, så jeg svarer gjerne...men synes kanskje det er litt underlig at mannlige kolleger er så direkte...(uten at de ser ut til å bry seg mer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2007 #5 Del Skrevet 19. desember 2007 Hjelp - nå har han begynt å snakke om hjertet mitt også... Jeg tror han liker å tulle med meg! Forrige gang jeg viste interesse for en kollega sluttet han helt å snakke med meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2007 #6 Del Skrevet 22. desember 2007 Og hvorfor ser han så ofte på meg - og hvorfor må han se meg inn i øynene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2008 #7 Del Skrevet 1. januar 2008 Og hvorfor ser han så ofte på meg - og hvorfor må han se meg inn i øynene.... han liker åpenbart hvordan du ser ut, og er _på ett eller annet nivå_ interessert i deg. i tillegg har han en klumsete måte å opptre på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NovaFlare Skrevet 1. januar 2008 #8 Del Skrevet 1. januar 2008 Kanskje denne mannlige kollegaen din er ei homofil skravlehøne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå