Gjest Coolaid Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Jeg har nettopp kjøpt to laptops, en til kona og en til meg, begge er fra Acer.....Vi har d-link trådlaus router og modem fra telenor...vi har adsl fra telenor. Vi har begge store problem med at internettsidert låser seg. Det kan skje 5 ganger på en kveld, eller 25 ganger. Jeg bruker controll ,alt og delete, for å avslutte programmet som ikke svarer. Det er veldig plagsomt og jeg lurer på om det er maskinene det er noe galt med. Begge maskinene fikk disse problemene umiddelbart når de ble tatt i bruk. Er det Vista Home Premium som er problemet eller er det selve maskinene? Eller kanskje det er noe med netttilkoblingen, router, modem? Kan noen komme med gode råd og tips på hvordan jeg skal få maskinene til å fungere tilfredstillende?
Veslejenta Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Hva slags oppkobling bruker du? Bruker du den som følger med maskinen og som er acer sin? Jeg har en acer, og jeg hadde problemer med at standard oppkobling som fulgte med ikke fant det trådløse nettet. Jeg avinstallerte det programmet, og bruker heller den som er Vista sin. Den fungerer slik den skal for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå