Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Kjøpte meg denne kjolen i dag: http://www.nestestopp.no/magasinet/julens_lekreste.html Men lurer på hvilke sko jeg skal ha til, har et sølvfarga par og et svart par(pumps begge para). Velger jeg svarte sko skifter jeg til et svart belte også. Og hvilken farge på strømpene blir penest?
Gjest TS Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Det er altså den andre blå kjolen(nr. 8 totalt) det er snakk om. Gikk litt fort i svingene der.
Arkana Skrevet 14. desember 2007 #3 Skrevet 14. desember 2007 (endret) Sølv er veldig fint til blått, og med det beltet som vises på bildet synes jeg sølvsko ville vært penere enn svart belte og svarte sko. Personlig foretrekker jeg å droppe strømper, men hvis du må ha ville jeg valgt hudfarget. Endret 14. desember 2007 av Arkana
Gjest Peachbud Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Sølvsko blir fint, og er litt mer spennende enn svarte. Til sølvsko ville jeg valgt hudfarget strømpebukse.
Latee Skrevet 14. desember 2007 #5 Skrevet 14. desember 2007 Hvilken farge er det på sløyfa. Ville definitivt hatt hudfargede strømper til.
Gjest TS Skrevet 14. desember 2007 #7 Skrevet 14. desember 2007 Hvilken farge er det på sløyfa. Ville definitivt hatt hudfargede strømper til. Sløyfa/beltet er sølvfarga. Prøvde på kjolen og de sølvfarga pumpsene nå - kjempestilig, om jeg får si det selv! Er jo bare 23 så en sånn søt/morsom look går jo ennå. (Ikke det at "voksne" ikke kan gå med lignende altså!) Hudfargede strømper skal bli! Gleder meg til jul!
Latee Skrevet 14. desember 2007 #8 Skrevet 14. desember 2007 (endret) Ok, om sløyfa er i sølv så ville jeg gått for sølvfargede sko! Måtte spørre for jeg synes den så litt gullfarget/beige ut Endret 14. desember 2007 av Latee
Tulipanpiken Skrevet 14. desember 2007 #9 Skrevet 14. desember 2007 Kjempesøt kjole! Tror begge farger blir fint til, men kanskje sølv? Og som de andre har sagt; Bruk hudfargede strømpebukser!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå