Opal Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Jeg har en svart kjole som rekker ca til knærne, den er ganske utringet og har halvlange ermer, et mykt og behagelig stoff. Jeg skal ha en tynn hold-inn strømpebukse under, og er ganske frossen av meg. Tenkte på å ta et lys-lilla sjal med frynser med og ta det på hvis jeg blir kald. Skulle gjerne hatt noe på bena også (vi pleier ikke å ha pensko inne på julaften), og tenkte på leggvarmere eller lange strømper. Har foreløbig funnet et par svarte i bomull (ikke så varme..) som rekker til over knærne, og har en bred gull/brun kant øverst. Alternativet er svarte eller grå leggvarmere, varme men ikke særlig elegante... Eller et par lilla høye strømper (tror det blir for mye lilla av strømpene, hadde passet bedre om de hadde vært under støvletter el. men det skal jeg ikke ha..) Forslag? bor i gokk, men bare Cubus, Lindex, Kapp-ahl, og noen mindre butikker (Lene-V, B-Young, Vero Moda ol).
Saeria Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Jeg tror rett og slett jeg ville tatt på en god ullstrømpebukse jeg. En med 60+ denier. Det finner du nok på kapp ahl, cubus, lindex og h&m.
Opal Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2007 Ull klør Jeg kan holde ut et par ullstrømper, men ikke en hel strømpebukse.
*Pepperkake* Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Det trenger da ikke være ull? Det finnes mange varme strømpebukser som ikke er i ull!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå