mamut75 Skrevet 14. desember 2007 #1 Skrevet 14. desember 2007 Noen som har erfaring med å kjøpe fra look fantastic ? http://www.lookfantastic.com/hair/joico/bo...g--shampoo.html
Gjest Borghild Skrevet 14. desember 2007 #2 Skrevet 14. desember 2007 Jepp har handlet der mange ganger og er strålende fornøyd.
mamut75 Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2007 Finner ikke norge blandt landene når jeg skal registrere profil , what to do ?
hjertesukka Skrevet 14. desember 2007 #4 Skrevet 14. desember 2007 Har bestilt nå nettopp for første gang.- Greitt å høre at noen er fornøyde, men regner med at det går bra. Mamut75:- skal være Norway der, syns jeg husker at jeg plundra litt før jeg fikk registeringen i boks, fikk opp UK flere gg, men det gikk iorden tilslutt.
mamut75 Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2007 JA , jeg finner ikke norway heller der jeg da , men får gjøre et nytt forsøk da
mamut75 Skrevet 14. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. desember 2007 ok , enten kommer ikke bokstaven O etter bokstaven N i det engelske alfabetet , eller så kan ikke den som satt opp det opplegget alfabetet . Pleier alltid å søke på oman , fordi at norge alltid er rett over oman i alle sånne lister , men dette gjelder selvsagt ikke hvis lista ikke er alfabetisk MEN nå fant jeg det
MissSunshine Skrevet 14. desember 2007 #7 Skrevet 14. desember 2007 Handlet absolutt alt av hårpleie der i over ett år nå, og er strålende fornøyd
Gjest Raptuza Skrevet 14. desember 2007 #8 Skrevet 14. desember 2007 Handlar gode shampo og balsam til meg og datra der. Rask levering og billeg i forhold til frisør/Norge.
Bokormen Skrevet 14. desember 2007 #9 Skrevet 14. desember 2007 Jeg kjøper så og si alt av hårpleieprodukter der, og har alltid vært veldig fornøyd. På en bestilling i høst, hadde den ene flasken åpent seg litt, til tross for tape over lokket, og da sendte jeg de en mail og fikk en helt ny flaske i posten, selv om det ikke var stort som hadde lekket ut av den andre. Kjempebra service!
Kitsune Skrevet 15. desember 2007 #10 Skrevet 15. desember 2007 også veldig fornøyd. Og da jeg ville kjøpe en spesiell shampo, skrev jeg til dem og sa at pga at jeg bor i norge ikke kan benytte meg helt av "kjøp to og få....." så fikk jeg det likevel om jeg bestilte i to forsendelser! Men ser at SN fører f. eks. Tigi, et merke mange bruker. Og der er det jo fraktfritt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå