Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Borghild
Skrevet

Jepp har handlet der mange ganger og er strålende fornøyd.

Skrevet

Finner ikke norge blandt landene når jeg skal registrere profil , what to do ?

Skrevet

Har bestilt nå nettopp for første gang.- Greitt å høre at noen er fornøyde, men regner med at det går bra.

Mamut75:- skal være Norway der, syns jeg husker at jeg plundra litt før jeg fikk registeringen i boks, fikk opp UK flere gg, men det gikk iorden tilslutt.

Skrevet

JA , jeg finner ikke norway heller der jeg da , men får gjøre et nytt forsøk da :fnise:

Skrevet

ok , enten kommer ikke bokstaven O etter bokstaven N i det engelske alfabetet , eller så kan ikke den som satt opp det opplegget alfabetet .

Pleier alltid å søke på oman , fordi at norge alltid er rett over oman i alle sånne lister , men dette gjelder selvsagt ikke hvis lista ikke er alfabetisk :fnise:

MEN nå fant jeg det :)

Skrevet

Handlet absolutt alt av hårpleie der i over ett år nå, og er strålende fornøyd :jepp:

Skrevet

Handlar gode shampo og balsam til meg og datra der. Rask levering og billeg i forhold til frisør/Norge.

Skrevet

Jeg kjøper så og si alt av hårpleieprodukter der, og har alltid vært veldig fornøyd.

På en bestilling i høst, hadde den ene flasken åpent seg litt, til tross for tape over lokket, og da sendte jeg de en mail og fikk en helt ny flaske i posten, selv om det ikke var stort som hadde lekket ut av den andre. Kjempebra service!

Skrevet

også veldig fornøyd. Og da jeg ville kjøpe en spesiell shampo, skrev jeg til dem og sa at pga at jeg bor i norge ikke kan benytte meg helt av "kjøp to og få....." så fikk jeg det likevel om jeg bestilte i to forsendelser!

Men ser at SN fører f. eks. Tigi, et merke mange bruker. Og der er det jo fraktfritt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...