Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2003 #1 Del Skrevet 18. april 2003 Jeg har i det siste brukt YSL Faux Cils som av en eller annen idiotisk grunn inneholder parfyme. Jeg har brukt utrolig mange forskjellige mascaraer, men har aldri vært borti en med parfyme før, og skjønner ærlig talt ikke vitsen. Dum som jeg var brukte jeg denne mascaraen siden den ga pene vipper. Nå har det verste sminkemarerittet til de fleste jenter blitt en realitet; jeg har blitt allergisk mot mascara! Snufs. Må vel begynne å farge vippene og å lære meg å bruke falske vipper jeg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisjeba Skrevet 18. april 2003 #2 Del Skrevet 18. april 2003 Er du blitt allergisk mot andre typer mascaraer også? *kan ikke skjønne hva som er poenget med parfyme i mascara* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2003 #3 Del Skrevet 18. april 2003 Ja, det er nettopp det som er så fælt. Jeg kjøpte en ny mascara av et merke jeg ikke har hatt problemer med før, og jeg reagerte på denne også. Jeg får vel heller prøve med en som er beregnet på ømfintlige øyne og linsebrukere før jeg gir helt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke innlogget Vega Skrevet 18. april 2003 #4 Del Skrevet 18. april 2003 Det finnes mascara for allergikere. Selv har jeg sluttet bruke mascara for noen år siden, ikke pga allergi - men fordi jeg synes det er nok med en litt mørk leppestift og pudder når jeg skal pynte meg. Har lagt merke til at mange av mine venninner også gjør det samme, kanskje en trend (vi er over tretti, har kanskje noe med saken å gjøre...?) Men føler meg bekvem uten mascara. Til daglig bruker jeg ikke sminke i det hele tatt. Men. Da jeg var sånn femten, kunne det ikke falle meg inn å gå ut uten malte vipper... I dag må jeg smile litt av det. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. april 2003 #5 Del Skrevet 18. april 2003 Almay er ett eget merke spesielt utviklet for allergikere. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 18. april 2003 #6 Del Skrevet 18. april 2003 Almay er ok. Har prøvd en mascara derfra. Ikke fordi jeg er allergisk for andre mascaraer, tenkte bare jeg skulle prøve den. Brukte den ikke så lenge fordi jeg synes vippene blir lengre og finere med andre mascaraer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bare meg 79 Skrevet 21. april 2003 #7 Del Skrevet 21. april 2003 Almay er 100% uten alkohol og parfyme. Den finnes i vannfast og ikke vannfast Er veldig god synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristine 80 Skrevet 22. april 2003 #8 Del Skrevet 22. april 2003 Alltså det vil si at folk må gå og snuse folk opp i øynene. Nytt dumt salgstriks, spør du meg! De fleste mascara er ille, klumpete og ekle. Go natural... veldig pent :blunke: Kristine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 23. april 2003 #9 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg sliter selv med mascaraer---for meg drysser de fleste i øynene, og det er IKKE bra når man bruker linser. Jeg har testet ALT som finnes på markedet, og har funnet noen få som holder mål: *Helena Rubinstein Spectacular *L'Oreal 4x *Shiseido Volume Mascara Ingen av disse inneholder parfyme, så vidt jeg vet. Har sluttet å bruke den fra YSL av den grunn. Hva er vitsen med parfyme i sminke anyway? Jeg hater det hvis jeg kan kjenne lukten av pudderet jeg har på meg..... M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2003 #10 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg så at apoteket hadde fått en ny sminkeserie fra Aco, tror dette er milde produkter. Du kan jo stikke innom å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå